پنجشنبه 17 شهریور 1384

اسدالله بادامچيان: تفاوت ما با نهضت آزادي در اعتقاد به ولايت فقيه است، ايسنا

اسدالله بادامچيان در مقايسه حزب موتلفه و نهضت آزادي اظهار داشت: آنها مي‌گويند ما اعتقاد و التزامي به ولايت فقيه نداريم؛ اما ما به قانون اساسي ملتزم هستيم و به ولايت مطلقه فقيه ايمان و اعتقاد داريم.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان يران، ايسنا، عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي كه در جمع خبرنگاران در حاشيه مراسم سالگرد شهداي 17 شهريور سخن مي‌گفت، درباره انتشار كتاب خود درباره نهضت آزادي اظهار داشت: در اين كتاب بحث تحليلي، آموزشي در شناخت گروهي كه در اين كشور فعاليت مي‌كنند مطرح شده است. در اين كتاب به روابط آنها با امام، دولت و دولت موقت و ناگفته‌هايي از آن قضايا و ذكر نكات مثبت و منفي ‌شان پرداخته‌ام.

وي افزود: ابراهيم يزدي در واكنش به اين كتاب گفت كه اگر بادامچيان سه هزار صفحه كتاب هم بنويسد كسي توجه نمي‌كند اما خودش اعتنا و حتي درباره آن مصاحبه كرد.

بادامچيان همچنين گفت: نام اين كتاب «تحليلي بر نهضت آزادي ايران» است و حتماً آگاهي خوبي را در جامعه ايجاد خواهد كرد. ما نيز خوشحال مي‌شويم اگر ابراهيم يزدي يا هر كس ديگري بر اين كتاب نقدي بنويسند.

وي واكنش ابراهيم يزدي و همفكرانش را به اين كتاب طبيعي خواند و گفت: اين دوستان چون مي‌دانند من اطلاعات خوبي از نهضت آزادي دارم نگرانند و من نيز نگراني آنها را درك مي‌كنم.

اين فعال سياسي در ادامه درباره راه‌اندازي شبكه تلويزيوني از سوي كروبي نيز ابراز عقيده كرد: اگر هر فردي مثل كروبي طبق موازين قانوني فعاليتهاي تبليغاتي كند، مشكلي پيش نمي‌آيد، ولي گويا از خارج براي ما برنامه‌ريزي مي‌كنند و به نظر من اين مساله براي حيثيت شخص كروبي كه از دوستان ماست، آسيب دارد.

بادامچيان افزود: اگر كروبي مي‌خواهد در تلويزيونش حرف بزند، روزنامه، نشريه و خبرگزاري‌هاي زيادي در كشور است. در كل من اين امر را براي كروبي مفيد نمي‌دانم ولي اختيار به دست خودش است.

وي همچنين اضافه كرد، خط قرمز ما، خطر قرمز نظام است؛ كروبي نيز خارج از نظام نيست.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

بادامچيان در ادامه درباره اعلام اسامي افراد مفسد از سوي ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي اظهار داشت: بايد ديد تا چه ميزان آمار مي‌دهند اما حتماً ستاد مبارزه تا جايي كه ممكن است رعايت حيثيت افراد را مي‌كند.

وي افزود: حتي بعد از پيروزي انقلاب كه حزب توده و ساير گروه‌ها مي‌گفتند اسامي ساواكي‌ها را منتشر كنيد، نظام اين كار را نكرد. به نظر من هم نيازي به هياهو و تبليغات نداريم.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اسدالله بادامچيان: تفاوت ما با نهضت آزادي در اعتقاد به ولايت فقيه است، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016