سه شنبه 29 شهریور 1384

معاون حقوقي وزير علوم: بايد در دانشگاه فضاي بانشاط سياسي به وجود بياوريم، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي


معاون حقوقي و پارلماني وزير علوم، تفاوت وزارت علوم را با گذشته، آنچه «نبود تعامل سازنده و مثبت بين برخي دستگاه‌هاي اجرايي، قوه‌ي قضاييه و نيروي انتظامي در گذشته خواند»، دانست.


«سيدمحمد حسيني» در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) اظهار داشت: ما همه‌ي دستگاه‌ها را دستگاه‌هاي نظام مي‌دانيم و رابطه‌ي بسيار خوبي با آنها داريم و مي‌توانيم بسياري مسائل و راهكارها را با گفت‌وگو با اين نهادها و وزارت كشور حل كنيم. البته اين معضل را بغرنج تلقي نمي‌كنيم، در گذشته نيز برخي اصلا بناي بر سازگاري نداشتند لذا مسأله‌آفرين مي‌شد.


وي افزود: بايد فضاي بانشاط سياسي و فعاليت سالمي را در دانشگاه به وجود بياوريم كه نيازي به طرح مسأله‌ي تخلفات نباشد، چراكه اين تخلفات زماني مطرح مي‌شود كه در دانشگاه تنش به وجود مي‌آيد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دكتر حسيني، شرايط فعلي را متفاوت از گذشته ارزيابي و تصريح كرد: قاعدتا بايد مشكلات در اين فضا كمتر شود، البته مشروط به اينكه كمبودهاي دانشگاهيان برطرف شود. اگر بتوانيم اين مسائل را برطرف كنيم قطعا دانشجويان هم با محيط خوبي به كار اصلي خود ادامه مي‌دهند و به فعاليت‌هاي سياسي و فرهنگي مي‌پردازند.


وي همچنين راهكار ايجاد فضاي بانشاط سياسي در دانشگاه را فعال كردن معاونت فرهنگي دانست و افزود: ما آنچه به مصلحت كشور و دانشگاه است مدنظر قرار مي‌دهيم.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'معاون حقوقي وزير علوم: بايد در دانشگاه فضاي بانشاط سياسي به وجود بياوريم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016