جمعه 1 مهر 1384

حاشيه خواندني ديدار احمدي نژاد با ايرانيان مقيم آمريكا در گفتگوی شبکه ماهواره ای هما با ژابه یوسفی، انتخاب

خبرنگار خطاب به احمدی نژاد: چهره شما به یک رئیس جمهور نمی خورد
احمدی نژاد: درست است اما می خورد نوکر ملت ایران باشم

سايت خبري تحليلي انتخاب: مدیر شبکه ماهواره ای هما گفت: در میهمانی که حدود 300 تن ایرانی در آن بودند حضور دو نفر توجه من را به سوی خود جلب کرد..یکی از این اشخاص که با لباس فوق العاده عجیبی به این ضیافت آمده بود؛ بطوریکه یک شلوار کاری که جیبهای مختلفی داشت و شلوارش تا ساق پایش بود و همچنین سندل به پایش بود.واقعا نمی دانم چگونه ایشان رابا این لباس که شاید برخی ازحضور امثال وی در رستورانهای شهر ممانعت کنند به این مهمانی راه دادند.
-----------------------------------

سايت خبري تحليلي انتخاب: ژابه یوسفی مدیر شبکه ماهواره ای هما که در میهمانی که احمدی نژاد و هیات همراهش برای ایرانیهای مقیم امریکا ترتیب داده بود، حضور داشته در گفتگو با این شبکه گفت: در میهمانی که حدود 300 تن ایرانی در آن بودند حضور دو نفر توجه من را به سوی خود جلب کرد.

به گزارش خبرنگار سایت «انتخاب»، وی ادامه داد: یکی از این اشخاص، با لباس فوق العاده عجیبی به این ضیافت آمده بود؛ بطوریکه یک شلوار کاری که جیبهای مختلفی داشت و شلوارش تا ساق پایش بود و همچنین صندل به پایش داشت.واقعا نمی دانم چگونه ایشان را با این لباس که شاید برخی ازحضور امثال وی در رستورانهای شهر ممانعت کنند به این مهمانی راه دادند.موضوع را به اقای داریوش سجادی گفتم.ایشان گفتند: «این آقا (حسین درخشان) از وبلاگ نویسان مقیم کاناداست که حرفهای بسیار زشتی در وبلاگش می نویسد».

یوسفی ادامه داد: البته ایشان این لباس را برای جلب توجه پوشیده بود.همچنین شنیدم ایشان اتفاقات افتاده در این جلسه را در وبلاگش به تمسخر گرفته است.

مدیر شبکه ماهواره ای هما اضافه کرد: خانم دیگری هم بود که البته من نمی شخناختمش.ولی یکی از دوستان وی را یکی از کمونیستهای فعال مقیم واشنگتن معرفی کرد.این خانم اولا در نطق آقای لاریجانی بی ادبی کردند و همچنین هنگامی که اقای احمدی نژاد با ایرانیها مشغول گفتگو بود به طرز عجیب و شدیدی بی ادبی کرد.این حرکت زشت وی سبب شد تا پلیس آمریکا بخواهد دستگیرش کند.اما اقای احمدی نژاد مانع دستگیری وی توسط پلیس شد و گفت: اجازه بدهید حرفش را بزند.

ژابه یوسفی تصریح کرد: شاید آقای احمدی نژاد نزدیک 25 دقیقه به اراجیف این خانم گوش کرد و با متانت و مهربانی خاصی به سوالات وی پاسخ داد.

وی در مورد خصوصیات اخلاقی احمدی نژاد گفت: ایشان با متانت،خویشتنداری و مهربانی خاصی با بسیاری به گفتگو پرداختند و تحسین همه را به به سوی خود جلب کردند.

یوسفی همچنین به ماجرای پرسش و پاسخ احمدی نژاد با یک خبرنگار اشاره کرد و گفت:« یکی از خبرنگاران به اقای احمدی نژاد گفت: شما ظاهرتان اصلا به یک رئیس جمهور نمی خورد.اما اقای رئیس جمهور پاسخ داد: من ظاهرم به رئیس جمهور ملت ایران نمی خورد درست است اما می خورد نوکر ملت ایران باشم».این پاسخ یکی از زیباترین پاسخ هایی بود که شنیده ام.

وی در مورد مخالفین لوس آنجلسی «جمهوری اسلامی» گفت: این افراد کسانی هستند که برای گرفتن سی تی زن خود سوگند می خورند که «هر نوع وفاداری به کشورم را پس می گیرم.» و متاسفانه این افراد مدعی وطن پرستی می شوند.

رئیس شبکه تلویزیونی هما « اعتراضهای انجام شده به سفر احمدی نژاد به آمریکا» را از سوی انگلستان دانست و گفت: ابتدا تصور می کردم این حرکت از سوی مجاهدین خلق یا طرفداران اسرائیل است اما متوجه شدم که انگلستان پشت این نوع اعتراضات است.

وی ادامه داد: سه کشور اروپایی که با ایران مذاکره می کنند؛ تنها انگلستان رابطه بسیار خوبی با آمریکا دارد.گرچه انگلستان در همه جا سیاست متوازن پیشه می کند و خود را متعادل می داند.

به گزارش سایت «انتخاب»، یوسفی سخنان احمدی نژاد در اجلاس نیویورک را منطقی و معقول خواند و گفت: افکار من به افکار ایشان بسیار نزدیک است.بنده نیز به مانند ایشان به یگانگی معتقدم آمریکا دوست داشت احمدی نژاد از موضع ضعف وارد شود اما دیدیم که ایشان چقدر خوب سخن گفتند.باید بدانیم که اگر با آمریکاییها از موضع ضعف سخن بگوییم صددرصد قافله را خواهیم باخت.

وی ادامه داد: نه رفتن پرونده ایران به شورای امنیت ترس دارد و نه جنگ...درگیری با ایران درگیری چند بعدی ست.یدین معنی که اگر آمریکا به ایران حمله کند اولا بزرگترین پیروز چین،روسیه و اتحادیه اروپا خواهند بود و بزرگترین شکست هم نصیب خود آمریکا خواهد شد.هرگز نباید از شورای امنیت ترسید؛ رفتن پرونده ایران به شورای امنیت باید آمريكا را مجبور به اعمال يک تحریم بزرگ علیه ایران مي كند.این حركت در مرحله اول بضربه ه خود آمریکاست که باید در این مورد به چین و روسیه پوئن دهد.

ژابه یوسفی در این مورد توضیح داد: اگر آمریکا به ایران حمله کند هزینه فوق العاده زیادی را متحمل خواهد شد و پس از پایان جنگ دیگر آمریکا ابرقدرت اقتصادی نخواهد بود.شاید زمان اغاز جنگ آمریکا با ایران را خود آمریکا تعیین خود اما زمان پایان جنگ را ایران تعیین خواهد کرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رئیس شبکه ماهواره ای هما تمام گروههای سیاسی را موظف به حمایت از احمدی نژاد دانست و تصریح کرد: «انرژی صلح امیز هسته ای» غرور ملی ایرانیان است.هرکس سر این مسئله کوتاه بیاید یا گمراه و یا مرعوب است و یا اینکه با بیگانگان کنار آمده است.

یوسفی گفت: متاسفانه بیگانگان مسئله سیاست داخلی ایران را به عنوان سیاست خارجی ایران معرفی می کنند.در حالیکه سیاست خارجی ایران کم نقص ترین است.

وی به راهکارهای ایران برای بیرون رفتن کشور از این فشارها اشاره کرد و گفت: چه خوب است که در این ایام فرخنده (نيمه شعبان) تمام این 23 نفری که زنداني سياسي محسوب شده و هرگز تهدیدی علیه کشور نبوده و دوسوم آنها نیز در مرخصی به سر می برند؛ آزاد شوند.اگر اینها از زندان آزاد شوند ملت ايران متوجه می شون که مواضع آنها فرق چندانی با بقیه ارکان نظام ندارد؛ تنها فرق در متدولژی ست.

ژابه یوسفی به فتوای آيت الله خامنه اي در مورد «بدون اشکال بودن مرجعیت زنان» اشاره کرد و گفت: چه خوب است که زنانی که به مقام مرجعیت می رسند بیایند و خود مسائل و امور زنان را در مسائل دینی در اختیار بگیرند.

رئیس شبکه ماهوارهای هما به «ارسال دعوتنامه به گروههای سیاسی برای برنامه سازي در این شبکه» اشاره کرد و گفت: تلويزيون هما در اختيار همه جناح هاي سياسي ست؛ با اين شرط كه به قانون پايبند باشند. البته ما نسخه ای از این درخواست را به شورای عالی امنیت ملی نیز فرستاده ایم که منتظر پاسخ آنان هستیم؛ بالطبع اگر دوستان ما در این شورا مخالف کنند ما خواهیم پذیرفت ؛گرچه بعید می دانیم اینگونه بشود.

وی در پایان در مورد عصبانیت و فحاشی سایر تلویزیونهای ماهواراه ای لوس آنجلسی به شبکه ماهواره ای هما اشاره کرد و گفت: بنده واقعا نمی دانستم به این عزیزان پرازکینه چگونه کمک کنم؛ خدا را شاکرم که «هما» توانست كاري كند كه این دوستان به ما فحاشی کنند و کمی خود را خالی کنند.

Copyright: gooya.com 2016