جمعه 1 مهر 1384

ادامه‌ي تغيير و تحولات در وزارت كشور؛ گزينه‌هاي استانداري‌ها و مديران وزارت كشور، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي


بعد از گذشت يك ماه از استقرار مصطفي پورمحمدي در وزارت كشور و تغيير و تحولات جزئي كه وي تاكنون در اين وزارتخانه بوجود آورده همچنان نگاه‌ها به تغيير و تحولات در اين وزارتخانه و زير مجموعه‌هاي مربوطه از جمله استانداري‌هاست.


به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) مصطفي پورمحمدي كه بارها در پاسخ به سوالات مكرر خبرنگاران در ارتباط با تغيير و تحولات در اين وزارتخانه گفته است"من تغيير و تحولات را با توجه به نيازها و شرايط ايجاد خواهم داد"، در ابتداي راه با توجه به درخواست بازنشستگي ميرلوحي معاونت پارلماني و حقوقي وزارت كشور در زمان موسوي لاري، موسي‌پور مديركل حوزه فرهنگي سازمان تبليغات اسلامي را به عنوان جانشين ميرلوحي انتخاب كرد و در ادامه با توجه به اهميت سه استان سيستان و بلوچستان، تهران و كرمان از هيات دولت درخواست كرد كه با افراد پيشنهادي‌اش يعني ده مرده، رئوفيان و كامران دانشجو بعنوان استانداران جديد اين سه استان موافقت كند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مصطفي پورمحمدي در جلسه‌ي معارفه‌ي استاندار تهران تاكيد كرد كه تغيير و تحولات با توجه به شرايط و نيازها در اين وزارتخانه و استانداري‌ها ادامه خواهد داشت و آن‌ها را به زودي اعلام خواهد كرد.


در حال حاضر نيز از وزارت كشور خبر مي‌رسد كه سعيدي مديركل اطلاعات استان اصفهان به عنوان مديركل حوزه‌ي وزارتي اين وزارتخانه منصوب خواهد شد و به عنوان جانشين نكويي در اين وزارتخانه ادامه فعاليت خواهد داد. هم‌چنين گفته مي‌شود طي چند روز آينده مديركل روابط عمومي و معاون سياسي وزير كشور تغيير خواهند كرد.


هم‌چنين برخي منابع نزديك به وزارت كشور اعلام كرده‌اند كه سقائيان كه در حال حاضر شهردار اصفهان است، گزينه‌ي وزير كشور براي تصدي پست استانداري اصفهان است. صبور و شايسته‌نيا نيز از جمله اسامي هستند كه براي تصدي استانداري فارس از آن ها نام برده مي‌شود. هم‌چنين صادقي و پورآهنگ از گزينه هاي مطرح براي استانداري مركزي و اسدپور و عبداللهي براي استانداري گيلان مطرح هستند.

Copyright: gooya.com 2016