شنبه 2 مهر 1384

شهردار تهران: بزودي برنامه‌هاي كاري خود را اعلام مي‌كنم، ايرنا

تهران بزرگ ، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۷/۰۲‬
داخلي. اجتماعي. شهردار.

شهردار تهران گفت: در نخستين فرصت مناسب، برنامه‌هاي كاري خود را در حوزه‌هاي فرهنگي، اجتماعي و شهري درخصوص نوع تعاملات شهرداري با اركان ديگر جامعه همچون خانواده و مدرسه اعلام مي‌كنم.

محمدباقر قاليباف روز شنبه در حاشيه مراسم نواختن زنگ انقلاب در مدرسه دخترانه شاهد پيام هاجر در جمع خبرنگاران، افزود: چند دغدغه جدي و مهم براي شهر تهران دارم كه مي‌توانم از معضل ترافيك پايتخت، بافت‌هاي فرسوده، مسايل زيست محيطي و معضلات مربوط به شهرسازي و هويت شهري به عنوان بخشي از آنها ياد كنم.

وي اظهار داشت: با اينكه هر يك از معضلات شهري جايگاه خاص خود را دارد و نمي‌توان يكي را فداي ديگري كرد، اما به نظر مي‌رسد توقع مردم اين باشد كه در حوزه ترافيك و حمل و نقل شهري نسبت به ديگر كارها بايد سرعت بيشتري به خرج داد و اين خواسته بحق است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

شهردار تهران گفت: تصورم اين است كه دست اندركاران و مسوولان ذي ربط در حوزه‌هاي مذكور بخوبي با مشكلات مختلف پايتخت آشنا هستند، از اين رو اميد مي‌رود با همكاري دولت، شوراي شهر، نيروي انتظامي و خدمات شهرداري تهران بتوانيم در رفع اين مشكلات اقدامات مثبت انجام دهيم.

قاليباف درخصوص مشكل مدارس استيجاري در كلان شهر تهران افزود: احداث مدارس جديد از وظايف شهرداري نيست و وظيفه ديگر سازمان‌هاي مسوول است، اما شهرداري بايد تلاش كند تا نقش جدي و تاثيرگذار در زمينه همكاري و تعامل با نهادهاي مسوول براي رفع كمبود فضاهاي آموزشي داشته باشد.

وي درمورد استفاده تبليغاتي از فضاهاي اطراف مدارس شهر تهران يادآور شد: سمت و سوي اصلي فرهنگي، تربيتي و آموزشي اين فضاها نبايد تغيير كرده و به سمت تجاري بودن حركت كند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'شهردار تهران: بزودي برنامه‌هاي كاري خود را اعلام مي‌كنم، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016