یکشنبه 3 مهر 1384

بادامچيان: پرونده موسوي‌‏تبريزي هر روز سنگين‌‏تر مي‌‏شود، ايلنا

* آقايان اگر ريگي به كفش ندارند چرا با تجديد انتخابات خانه احزاب مخالفت مي‌‏كنند

تهران- خبرگزاري كار ايران

عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي، گفت: پرونده موسوي‌‏تبريزي به علت تعصب خاصي كه نسبت به خانه احزاب پيدا كرده است، هر روز سنگين‌‏تر مي شود.

اسدالله بادامچيان در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، گفت: جعل مهر خانه احزاب كه توسط موسوي‌‏تبريزي صورت گرفته و ايشان به صراحت آن را در جمع احزاب اعلام كرده، يك كار غيرقانوني است.
وي افزود: موسوي‌‏تبريزي با استفاده از پول بيت‌‏المال جلسه خانه احزاب و نشست فصلي برگزار مي‌‏كند، در حالي كه وي چنين حقي ندارد و اين اقدامات غيرقانوني است.
بادامچيان خاطرنشان كرد: ما به دنبال تعامل با همه احزاب هستيم و به دنبال جنجال و سر و صدا نيستيم. به همين دليل هرگز به وزارت كشور اعلام نكرديم كه سالن به آنها ندهند يا در جلسه آنها اعتراضي كنيم و جلسه را به هم بزنيم.
وي اظهار داشت: در جلسه‌‏اي كه آنها برگزار كردند، پنجاه درصد احزاب اصول‌‏گرا و مستقل حضور نداشتند و وزير كشور و خاتمي نيز در جلسه حاضرنشدند. انتظار ما اين بود كه موسوي‌‏لاري نيز در جلسه شركت نمي‌‏كرد، زيرا اين نشست يك نشست غيرقانوني بود كه كميسيون ماده 10 احزاب نيز مخدوش بودن انتخابات آن را اعلام كرده بود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

بادامچيان تصريح كرد: ما در مخدوش بودن انتخابات دور سوم خانه احزاب شكي نداريم و معتقد به ادامه مجمع عمومي براي برگزاري انتخابات شوراي مركزي هستيم و اگر آقايان ريگي به كفش ندارند و احتمال مي‌‏دهند راي بياورند، چرا با تجديد انتخابات مخالفت مي‌‏كنند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بادامچيان: پرونده موسوي‌‏تبريزي هر روز سنگين‌‏تر مي‌‏شود، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016