یکشنبه 10 مهر 1384

حسني، امام جمعه اروميه: من سال‌‏ها است به انگلستان، انگل‌‏ستان مي‌‏گويم، چرا ما اين كشور را تحريم نمي‌‏كنيم، ايلنا


ايران از نظر مبارزه با مواد مخدر كشوري درجه يك است
دولت انقلابي ما چرا نبايد انگلستان را تحريم كند
فروش مواد مخدر به وسيله اينترنت يواش يواش رواج پيدا مي‌‏كند
تهران- خبرگزاري كار ايران

امام جمعه اروميه اعلام كرد: براساس اعلام سازمان ملل ايران از نظر مبارزه با مواد مخدر، كشوري درجه يك است.

به گزارش " ايلنا" حجه الاسلام غلامرضا حسني كه به مناسبت هفته نيروي انتظامي سخن مي‌‏گفت، تصريح كرد: نيروي انتظامي امروز سگ‌‏هايي تربيت مي‌‏كند كه اين سگ‌‏ها در كار خودشان از اهميت زيادي برخوردار هستند.
حسني، با اظهار تاسف از فروش اينترنتي مواد مخدر اظهار داشت: متاسفانه فروش مواد مخدر به وسيله اينترنت يواش يواش دارد؛ رواج پيدا مي‌‏كند و اينترنت به جاي آموزش و تحقيق، فعاليت خودش را مشغول فروش مواد مخدر كرده و واقعا جاي تاسف است.
نماينده ولي فقيه در استان آذربايجان غربي، ادامه داد: در سال 2004 در تمامي استان‌‏هاي افغانستان، كشت خشخاش را آزاد كردند و ديگر ممنوعيتي در اين مورد نيست و همه مي‌‏توانند مواد مخدر را در داروخانه ها و مغازه‌‏هاي آن كشور پيدا كنند و حتي از بقالي سر كوچه هم مي‌‏توان اين موادمخدر مخرب را هر مقدار كه لازم است، خريد. هزاران تاسف!
وي تاكيد كرد: عجيب است روزانه چندين ميليارد دلار مواد مخدر در اينترنت فروخته مي‌‏شود.
حسني، همچنين با تحسين نيروي انتظامي در تربيت سگ‌‏هاي مواد مخدر ياب گفت: در سال‌‏هاي اخير صدها كيلو موادمخدر به وسيله سگ‌‏هاي تعليم يافته، كشف شده است.
امام جمعه اروميه در ادامه نسبت به ادامه همكاري هاي ايران و انگليس ابراز عقيده كرد: من سال‌‏ها است به انگلستان, انگل‌‏ستان مي‌‏گويم، سالانه ما 4 ميليارد دلار از اين شيطان‌‏ پير جنس مي‌‏خريم، حالا چرا ما اين كشور را تحريم نمي‌‏كنيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي تصريح كرد: در پرونده هسته‌‏اي 13 كشور ما را تاييد كردند؛ اما اين پير شيطان ما را تاييد نكرد، حالا ما چرا نبايد آنها را تحريم بكنيم.
نماينده ولي فقيه در استان آذربايجان غربي همچنين با تشريح ويژگي‌‏هاي ماه مبارك رمضان گفت : شما يك ماه پيدا كنيد كه خواب هم در آن عبادت باشد، مگر مي‌‏شود در اين ماه نخوابيد، خوابي كه عبادت است.

Copyright: gooya.com 2016