پنجشنبه 28 مهر 1384

نماینده ولی فقیه در بسیج: اصلاح ‌طلبان آمریکایی برای بازگشت به میدان در حال برنامه ریزی هستند، مهر

نماینده ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج با بیان این‌که توطئه‌های استکبار جهانی عمدتا بر علیه خودش عمل می‌شود، افزود: با تضعیف اعتقادات و القای شبهه در افکار مسلمانان، و پرورش افرادی چون "سروش" ، القا و شبهه‌افکنی را از درون اسلام شروع کرده است.
به گزارش خبرگزاری "مهر"، حجت‌ الاسلام ‌والمسلمین مصلحی طی سخنانی در همایش مشترک ائمه‌ جماعت و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج، ناحیه مقاومت سیدالشهدا اسلامشهر، اظهار داشت: روی آوردن جوامع بشری به ویژه اندیشمندان به فطرت و دین برای استکبار جهانی خطر جدی و بزرگ محسوب می‌ شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران تمام ملت‌های دست ‌ساز بشر را دچار بحران، خلل و شکست کرده است، گفت: استکبار جهانی برای خدشه وارد کردن به شخصیت امام خمینی(ره) در دوران حیات ایشان، از طریق رسانه‌ها مطالب و صحبت‌های امام (ره) را در جوامع بشری منتشر و پخش کرد و بر خلاف آن‌چه می‌خواست با این حرکت موجب روی آوردن جوامع بشری به ویژه اندیشمندان به فطرت و دین بعد از رحلت امام(ره) شد.

مصلحی گفت: استکبار جهانی قصد کنترل در مسیر و جهت مورد نظر خودش برای جوامع بشری را دارد.

وی با بیان اینکه استکبار با ساخت فیلم‌هایی با موضوع مذهبی در هالیوود قصد کنترل افراد و تعیین مسیر انحرافی برای دین و فطرت را دارد، گفت: مسیحیت صهیونیست به صورت جدی بر روی مقوله آخر الزمان و ظهور، کار کارشناسی دقیق انجام و برای جهت ‌دهی برنامه‌ ریزی کرده است.

نماینده ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج با بیان این ‌که توطئه‌های استکبار جهانی عمدتا بر علیه خودش عمل می‌شود، افزود: با تضعیف اعتقادات و القای شبهه در افکار مسلمانان، و پروش افرادی چون "سروش" ، القا و شبهه ‌افکنی را از درون اسلام شروع کرده است.

وی با تاکید بر لزوم ارتقای سطح آگاهی و معرفت دینی جوانان، گفت: در حرکات سیاسی و اجتماعی با بروز تنش ها نباید همدلی، هماهنگی، اتحاد و اشتراک دینی بهم بخورد.

مصلحی با بیان اینکه اصلاح‌ طلبان آمریکایی در حال طراحی برای بازگشت به میدان هستند، افزود: نسل جوانی را که با شبهات متعدد و فراوان دشمنان مواجه است، باید با وحدت کلمه، همدلی و انس دریابیم.

وی دستیابی به انرژی هسته‌ ای را موفقیت بزرگ فرزندان ارزشی جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: اصلاح ‌طلبان آمریکایی در داخل کشور استفاده و بکارگیری فناوری هسته‌ ای را سبب چالش با اروپاییان می‌دانند و سلطنت‌ طلبان و ضد انقلاب‌ها در آمریکا در تلویزیون ضدانقلاب حاضر به تایید حق مسلم ایران در استفاده از فناوری هسته‌ی ای نیستند.

مشاور رییس جمهور در امور روحانیون با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس نسل جوان را تا حد قابل قبولی در مقابل تهاجم فرهنگی جبهه‌های استکبار جهانی حفظ کردیم، افزود: استکبار در شکل جدید تهاجم فرهنگی با در دست گرفتن ادبیات دینی قصد تحریف و کنترل دارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی با اشاره به حرکت راه ‌اندازی نهضت نرم ‌افزاری برای آینده بشریت از سوی مقامات عالی ‌رتبه‌ نظام، گفت: استکبار در حال طراحی توطئه است تا اجازه بازگشت مسلمانان به هویتشان را ندهد.

Copyright: gooya.com 2016