پنجشنبه 28 مهر 1384

اطلاعيه حزب ملت ايران: درست است که مشکلات و معضلات ميهن بسيار است اما اجازه به دخالت بيگانه داده نمی شود


پاينده ايران ای آفريدگار پاک
تو را پرستش می کنم و از تو ياری می جویم


دايه مهربانتر از مادر
هم ميهنان !
باخبر شديم برپايه فراخوانی که از سوی انستيتوی آمريکائی کسب و کار (American Enterprise Institute) در شهر واشنگتن انتشار يافته توطئه جديدی عليه يکپارچگی ملت قهرمان ايران ساز کرده اند بطوريکه در اين فراخوان طی مواردی بشرح زير آمده است :
- “پس از گذشت 5 سال از انتخاب جـرج بوش هنوز کابينه او فاقد سياستی روشن نسبت به ايران است .
- با تمرکز کامل آمريکا بر روی تسليحات و برنامه اتمی ايران بسياری از پرسش های سياسی حتی آنها که حکومت ايران در آينده با آنها روبرو خواهد بود به ندرت مورد توجه قرار گرفته است .
- ايران از قوميت ها و مذاهب گوناگونی تشکيل شده است که از اهميت ويژه برخوردار است از جمله:
پارسيان اقليتی ناچيز از جمعيت ايران را تشکيل می دهند
اکثريت مردم از آذربايجانی ها ، کردها ، بلوچ ها ، ترکمن ها و عربهـای خوزستان تشکيل شده است و ... . “
- در نشست AEI از نمايندگانی دعوت شده که به گفته فراخوان همه آنها درجات مختلفی از سرکوبی را درجمهوری اسلامی تجربه کرده اند . اين (به اصطلاح) نمايندگان (خود خوانده چند گروه) ، گرفتاريها و اميدهايشان را در مورد آينده آزاد ايران به بحث می گذارند . اين جلسه توسط مايکل لدين (Michael Ledeen) ميان داری و خط دهی می شود ( دايه مهربانتر از مادر)
هم ميهنان !
حزب ملت ايران بارها در اعلاميه ها و اظهارنظرهای خود به مناسبت های گوناگون در پيشگاه ملت بزرگ ايران اعلام کرده است ، درست است که مشکلات و معضلات ميهن چنانست که تشت ناكار آمدي و ناتوانی کاربدستان از بام به زير افتاده ، بارها هشدار داده شد که بيان مشکلات و مخالفت و اعتراض به عملکرد کاربدستان که کشور را پس از 26 سال سوءمديريت به بن بست کشانيده اند و ملت را هر روز با رويدادی سهمگين دچار سرخوردگی کرده است ، نمی تواند محملی باشد تا اجازه داده شود هر بيگانه آزمندی که در درازای تاريخ پر فراز و نشيب سرزمين مان با دستهای پنهان و آشکارشان در پی سودجـويی خـود بوده اند ، آب رفته را به جـوی بازگردانند . همانگونه كه حـکيم سخن می فرمايد :
" ز بد گوهران بد نشايد سترد"

بر سرزمين مان روزگارانی گذشته پندآموز ، تن مان نشان بيداد اسکندر بر خود ديده ، جور بيداد تازيان چشيده ، جراحت مغولان به خود ديده ، آثار تجاوز دزدان دريائی ديده ، جسم و روحمان تازيانه استبداد وابسته و خودکامگان خورده ، با اينهمه ايران ما در شمار معدود کشورهای جهان است که موجوديت خود را در پرتو احساس ملی حفظ کرده است چرا که ايرانيان به گاه نبرد و دفاع از ميهن و بود و نبود هستی ملی خود با همه مخالفت ها ، با همه بيدادهای استبداديان داخلی
شريک همند اندر اين کار
با افسوس و دريغ چشم نابينای قدرت تا ابد کور است آنان که آزادی را برای ديگران نمی خواهند خود لايق آزادی نيستند .
ملت ما هنوز از ياد نبرده است که کدام ايرانی با شما زر و زورمداران هم پيمان خواهد شد آنهم عليه تماميت و يکپارچگی ميهن جز عده ای خودباخته ی گريخته. و به اين بيگانه پناه برده اگر سابقه اين غارتگران را نمی دانيد پس بشنويد که با ما چه کرده اند :
- در جداسازي بحرين
- در سقوط دولت ملی مصدق
- در تحميل جنگ خانمانسوز به ملت
هنوز پس از سالها فرزندان دليرمان ، رزمندگان نبرد ميهنی همان کردان دلير ، آذريان و خوزستانی ها در اثر جنايات و بمب های شيميايی پس از تحمل سالها درد و روزمره گی به ديار باقی ره می سپارند . آيا فراموش کرده ايم آثار موشک های اهدايی قدرتها را بر خانه و کاشانه هم ميهنانمان ؟ پس بدانيد ای بيخبران ! ايرانی در دفاع از ميهن متحد است . همان کرد دلير و بلوچ خون گرم و آذری سربلند و فارس و ترکمن و غيره ... شماها را که در مغاک بويناک خود جلسه می کنيد با ياس و نوميدی مواجه خواهند کرد.
ما بر اين باوريم كه ضمن رد هرگونه خشونت وترور ايران بايد به دست ايرانی به آزادی و دموکراسی برسد تا ماندگار باشد .
حزب ملت ايران ! اينگونه جلسه ها را محكوم ودر راستاي تجزيه ميهن دانسته واين نشست ها را ترفندهای عبث استعمارگران برای بازگشت ميداند و به هم ميهنان عزيز کوچ کرده يادآور می شويم آنان که در کنج فلان کافه نشسته بريده از مردم لاف در غربت می زنند و با بيگانه آزمند همداستان می شوند بدانند بايد در دل جامعه نفس کشيد بايد با مردم زيست و با مردم سرود آزادی خواند نه به ساز بيگانگان . بايد به فکر درمان اين خيل پريشان تحت ستم در داخل بود نه تسکينشان با شعار .
و كشور هاي فاقد تاريخ كه آرزو هاي شان خاطرات ملت كهن ايران است بدانند . كه ايران تنها يك نام نيست بلكه مليت . قوميت . خانواده وهست ونيست هر ايراني است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

حزب ملت ايران ! همانگونه که بارها اعلام کرده است راه خروج از بن بست کشور از نارسايی های داخلی را همبستگی ملی ، اصلاح ساختار حقوقی در قانون اساسی ، اجرای مفاد حقوق بشر و رفع تبعيض ها می داند و اجازه سواستفاده و بهره برداری به استعمارگران از شرايط دشوار و مصيبت بار کنونی را نخواهد داد . ما با الهام از رهنمودهای رهبر دشنه آجين شده خود شادروان داريوش فروهر که پيرو راستين مصدق بزرگ آموزگار رهايی ملت ها بود ، آموخته ايم :
خاک انگشت خويش ليسی به
گرز پالوده کسان انگشت

پردوام باد يكپارچگي ايران
بر قرار باد حکومت مردمسالار پايندان رفع تبعيض ها
گسسته باد زنجير هاي استبداد

دبيرخانه حزب ملت ايران
تهران 29 مهرماه 1384 خورشيدی

Copyright: gooya.com 2016