چهارشنبه 4 آبان 1384

رفسنجاني: طولاني شدن روند استقرار دولت را يك عيب مي‌دانم، ايسنا

چهار وزارتخانه بدون وزير، در تاريخ دولت‌هاي جمهوري اسلامي بي‌سابقه است

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام در واكنش به روند طولاني استقرار دولت گفت: من طولاني شدن روند استقرار دولت را يك عيب مي‌دانم و بايد هرچه زودتر اين اشكال برطرف شود.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) حجت‌الاسلام والمسلمين هاشمي رفسنجاني كه در حاشيه‌ي ديدار با حافظان و قاريان قرآن در مجمع تشخيص مصلحت نظام با خبرنگاران صحبت مي‌كرد، درباره‌ي آثار و عواقب طولاني شدن روند استقرار دولت اظهار داشت: نبودن چهار وزير به مدت طولاني در وزارتخانه‌هايشان آثار منفي بسياري دارد و اميدوارم روند معرفي وزرا بيش از اين طولاني نشود.

هاشمي رفسنجاني تاكيد كرد: اين‌كه چهار وزارتخانه بدون وزير بمانند، در تاريخ دولت‌هاي جمهوري اسلامي بي‌سابقه بوده است.

بنابراين گزارش، وي هم‌چنين در پاسخ به سوالي در مورد اهميت روز قدس افزود: امسال اهميت روز قدس از سال‌هاي پيش بيشتر است. فلسطين جايي است كه هر مسلماني بايد چند ساعت از وقت خود را براي حمايت از اين كشور صرف كند.

وي افزود: روز قدس يادگار امام(ره) است كه انشاءالله راهپمايي امسال با شكوه هرچه بيشتر برگزار خواهد شد.

وي درباره برگزاري دادگاه صدام نيز گفت: بعثي‌ها در طول جنگ وحشيانه با ما رفتار كردند و بارها مقررات بين‌المللي را زير پا گذاشتند و حتي از سلاح‌هاي ممنوعه و سلاح‌هاي شيميايي استفاده كردند. صدام در بين اين همه اتهام گم مي‌شود.

خبرنگاري از هاشمي رفسنجاني در مورد فشار آمريكا و شوراي امنيت بر سوريه سوال كرد كه او پاسخ داد: سوريه صف مقدم مبارزه با اسراييل است و آمريكايي‌ها سال‌هاست كه مي‌خواهند اين صف اول را بشكنند. آن‌ها فكر مي‌كنند كه در صورت از بين بردن سوريه مي‌توانند براي گروه‌هاي فلسطيني مشكل ايجاد كنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي هم‌چنين شايعه‌ي سپردن پرونده‌ي هسته‌يي ايران به مجمع تشخيص مصلحت را بي‌اساس خواند و آن را ساخته و پرداخته‌ي ذهن مطرح‌كنندگان اين شايعه برشمرد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رفسنجاني: طولاني شدن روند استقرار دولت را يك عيب مي‌دانم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016