یکشنبه 8 آبان 1384

يك نماينده‌ي مجلس: ايران مهد انسان‌هاي آزاده، اهل منطق و گفت‌وگوست، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: مجلس


يك نماينده‌ي مجلس گفت: مقامات آمريكايي بدانند ايران مهد انسان‌هاي آزاده، اهل منطق و گفت‌وگوست و با چنين مردمي نمي‌توان از طريق بهانه‌هاي سلاح‌هاي كور سخن گفت.


به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) «بهمن محمدياري» نماينده‌ي تابش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شوراي اسلامي در نطق پيش از دستور خود، پيام راهپيمايي روز قدس را مخالفت با برتري‌جويي‌هاي رژيم غاصب صهيونيستي عنوان و خاطرنشان كرد: اعتقاد جامعه‌ي جهاني مسلمين اين است كه مادام كه مقامات آمريكايي با عينك اسرائيل به دنيا نگاه مي‌كنند آنان قادر به تحليل واقع‌بينانه‌ي تحولات جهاني نخواهند بود.


وي افزود: ما هم به احترام ملت‌هاي دنيا و حتي مردم آمريكا كه با حضور در اجتماعات مختلف به سياست‌هاي جنگ‌طلبانه‌ي مقامات خود اعتراض مي‌كنند بخش عمده‌اي از سياست‌هاي جنگ‌افروزانه‌ي كنوني را متوجه كانون‌ها و استراتژيست‌هاي صهيونيستي مي‌دانيم كه همواره بر خلاف اراده‌ي ملت‌هاي جهان و در جهت اجراي پروتكل‌هاي كهنه‌ي علماي ارشد صهيون، پيام‌آور جنگ، تجاوز و برتري‌جويي در جهان بوده‌اند.


به گفته‌ي وي با عقلانيت و تعامل ملت‌ها و دولت‌هاي آزادانديش جهان مي‌توانيم زمينه‌هاي فتنه و اشغال آتش دشمني‌ها را كاهش داده و خاموش كنيم.


محمدياري اظهار داشت: در جهت استمرار اقدامات دولت‌هاي گذشته، دولت آقاي احمدي‌نژاد بايد با تداوم حركت آبادگري به سرعت آن افزوده و امكان رسيدن به مقصد نهايي را فراهم آورد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي در اين راستا مهمترين اولويت را نهادينه كردن روابط بين مديران و كارگزاران با مردم دانست و نهادينه كردن حرمت‌گذاري به ارباب رجوع، رسيدگي به معيشت مردم تحت حمايت نهادهاي حمايتي، استقرار مكانيزم تشويق و تنبيه براي مديران بدون در نظر گرفتن جريانات سياسي آنها، ارائه‌ي لوايح بهنگام و كارساز در امر سرمايه‌گذاري و نيز تعيين وضعيت كارگران شركتي طرف قرارداد و پيمانكاران وزارتخانه‌ها را از دولت خواستار شد.


اين عضو كميسيون عمران مجلس ضمن درخواست ملغي كردن تمركز تصميم‌گيري در مركز به ويژه در امر اشتغالزايي، به مشكلات خود انتخابيه خود اشاره كرد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'يك نماينده‌ي مجلس: ايران مهد انسان‌هاي آزاده، اهل منطق و گفت‌وگوست، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016