چهارشنبه 11 آبان 1384

حدادعادل: تسخير لانه‌ جاسوسي آغاز شكست ابهت دروغين آمريكا بود، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: مجلس

رييس مجلس شوراي اسلامي، تسخير لانه‌ي جاسوسي را آغاز شكست ابهت دروغين آمريكا در ميان ملت‌هاي جهان دانست كه از آن زمان آغاز شده و هم‌چنان ادامه دارد.

وي با اشاره به سيزدهم آبان ماه و وقايع رخ داده در اين روز از جمله تبعيد حضرت امام به تركيه كه در اين روز واقع شد، اظهار داشت: حوادث بعدي ناشي از اين سرآغاز بود، چنانچه امام در روز سيزدهم آبان ماه 1343 مهاجرتي طولاني و به اجبار به تركيه آغاز كردند و اين مهاجرت كه بعدها در نجف ادامه پيدا كرد زمينه‌ساز پيروزي انقلاب اسلامي شد.

حدادعادل افزود: در چنين روزي بود كه دانش‌آموزان در سال 1357 تظاهرات كردند و با به خاك و خون كشيده شدن دانش‌آموزان، اين روز به اين مناسبت ناميده شد.

به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، دكتر غلامعلي حدادعادل، رييس مجلس شوراي اسلامي، گفت: يك سال بعد در روز سيزدهم آبان دانشجويان دلير ما به لانه‌ي جاسوسي آمريكا وارد شدند و با تسخير لانه‌ي جاسوسي، توطئه‌هاي دشمن كه مدتي آغاز شده بود را ناكام گذاشته و از آن پس دشمن فعال در كشور ما حالت انفعال به خود گرفت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي با گراميداشت اين روز، به تظاهرات در مقابل لانه‌ي جاسوسي سابق آمريكا در خيابان طالقاني تهران اشاره و ابراز اميدواري كرد تا ملت ايران در ادامه‌ي راهي كه براي حق‌طلبي و ايستادگي در مقابل استكبار و استعمار جهاني طي كرده هم‌چنان ادامه داشته باشد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حدادعادل: تسخير لانه‌ جاسوسي آغاز شكست ابهت دروغين آمريكا بود، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016