چهارشنبه 11 آبان 1384

اين ها سرسپرده اسلام و تشيع خرافی اند، محمدهادی معصومی

به نام خداوند جان آفرين

اينجانب به عنوان رهرو هفتاد و هشت ساله روحانيت شيعه و خسته از شيادی وغارت بيت المال مادی و معنوی ايران از روز ورود اسلام به ايران تا کنون پيامی چند را به ملت بزرگوار ايران می رسانم.
اول از همه از آنجا که بيمارم و شايد آخرين سالها يا ماه ها و هفته ها و يا روزهای زندگيم را می گذرانم اميدوارم کوتاهی و فهرست واری سخن مرا ببخشاييد.
ديگر اينکه به عنوان روحانی کهنه کار اين خرقه ی چرکين واجب است هم من و هم تمامی ملبسين به اين لباس نامبارک که مرکز تمامی فتنه ها و ناپاکی هايی ست که دامان اين سرزمين را گرفته مسائلی چند را به عرض خوانندگان اين صحيفه ی مجاز برسانيم. اميدوارم ديگران نيز اين مهم را انجام دهند.
عرايض بنده که بنا به آموزش و تدريس و سنت شرع و عرف بايد آنرا در زمره ی فتاوی مجتهدين به حساب آيد عبارتند از :
1 ـ آنچه در مورد ممنوعيت شراب و ديگر واجبات اجتنابی و هم واجبات التزامی مثل روزه و وجوب حجاب و چادر و ...و ابديت ِ حليت و حرام بودن آنها آمده از دروغ های محض است، و برای رونق دکان روحانی و ملا ست و چپاول و استفاده هر بيشتر از ذخاير مادی و معنوی کشور . زيرا پيامبر اسلام نمی توانست از جهالتی نامحدود برخوردار باشد که حلالی را حلال و حرامی را حرام تا يوم قيامت اعلام کند. اگر نيز چنين باشد بايد بپذيريم که نعوذبالالله پيامبر اسلام مربوط به دوره ای ست که همه احمقند و چنين چيزی را باور می کنند و آنرا بر می تابند، و بنا بر اين سست بنياد است و نه برای دوره ی بعد از او. ديگر اينکه مسئله وجوب و ضرورت و يا ممنوعيت و مکروه بودن آشاميدن فلان مايع و خوردن آن ديگر در هر زمان مکان در حيطه و خبرگی پزشک و کارشناس علوم مربوطه است و نه من آخوند و روضه خوان. بنا براين از واجبات حيه و زندگی ساز است که برای خوردن و آشاميدن و حد و اندازه هر چيز قابل مصرف به پزشک مربوطه مراجعه کنيم و نه آخوند و مجتهد و فقيه. در اين مورد واجب است که حد و مرز تعين شده توسط پزشک در دوره ای و مکانی معين مورد استفاده قرار گيرد و نه هميشه و برای همه کس و در همه جا، در اين صورت است که آزادی انسان که از موهبات زندگی ست تامين خواهد شد. اينجانب به عنوان مجتهد جامع الشرايط اعلام می کنم که هميشه از قديم الايام و خصوصا از اين به بعد شراب و باده و می هيچ ممنوعيتی از طرف دين اسلام ندارد و تنها پزشک است که می تواند در مواردی حکم بر ممنوعيت به مدت و مکان محدود و يا نا محدود را برای کسی مشخص، معين نمايد. و البته در موارد ی و اماکنی دولت و حکومت هم می تواند حدود و ثغوری را برای شرب خمر معين و محفوظ دارد ، مانند مثلا کسی که پشت فرمان اتومبيل رانندگی می کند و يا مسئول حيات ديگران است و يا کسی که بد مستی می کند و... که البته به عهده کارشناسان سياست و جامعه است و نه آخوند و روضه خوان. از آنجا که اينک در ماه رمضان به سر می بريم در مورد روزه و اينکه واجب عمومی ست يا نه بايد بگويم که اين قانون و از اين قبيل قوانين باعث عقب ماندگی جوامع اسلامی شده و خواهد شد. اصولا پيامبر اسلام با زيرکی خاص خود برای کنترل اعراب به قول خودشان جاهل از هر حيلتی برای مهار آنها استفاده می کرده و بجاست که ملت متمدن ايران از اين گونه قوانين تبری جويد. بنا بر اين مردم ايران از اين پس در خوردن و آشاميدن و برنامه غذايی چه در رمضان و چه در ماههای ديگر بايد به پزشک عمومی مراجعه کرده و نسبت و به وزن و آزمايشات خون و عروق به دستورات او عمل نموده و گول حماقت های و داستان سرايی های آخوند و ملا وحجت الاسلام و آيت الله های مذبذب و حيله گر و مکار را نخورند. آيت الله و آخوند و ملايی که خوبش بد است و بدش مصيبت، چه کاره است که به شما بگويد که بين دوازده تا چهارده ساعت را نخوريد و نياشاميد، و چگونه عشق بورزيد و چگونه ازدواج کنيد و چگونه طلاق بگيريد. اين قوانين مربوط به دوره و حتا ملتی ست که از تمدن و فرهنگ به دور است در حالی که ملت ايران از سردمداران فرهنگ و تمدن جهانند و در چنين جهالتی درآمدن از فتنه های شوم شريعتمداران و شيادان روحانی لباس و روحانی مرام است.
بنا بر آنچه آمد روزه و روزه داری، امتناع از نوشيدن شراب و هر نوش و خوردی که آخوند و آيت الله و ولی فقيه آنرا تجويز می کند حرام موکد است. و پيروی از دستورات پزشک و قوانين عرف از واجبات حياتی ست.
و اما ديگر اينکه، حکومتی که اينک بر سر کار است از جعلی ترين و خرافی ترين و ضد انسانی ترين و آدمکش ترين مکتب و از قوانين عهد حجر و غيب و به قول خودش امام زمانی پيروی می کند، بنا بر آنچه گفته شد بر هر زن و دختر، پسر و مرد ايرانی واجب است هر طور شده با هر وسيله و هر امکان ضديت خود را به اين حکومت نشان دهد. اينجانب از زن و مرد و پير جوان ايرانی خواهش پدرانه دارم که هر طور شده عدم موافقت خود را به اين کانون فساد يعنی حکومت اسلامی که هيچ ربطی به جمهوری ندارد نشان دهد. و الا فردا و با آمدن آمريکا در کشورمان همه چيز خيلی دير خواهد شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

بنا بر آنچه گفته شد، واجب حياتی ست که از اين پس از روز نژاد پرستانه ای که به روز موهوم قدس نامگذاری شده و درجمعه آخر هر رمضان برقرار می شود به شدت پرهيز شود. اين روز و روز های ديگر ساخته و پرداخته خمينی و دار و دسته ی او و خامنه ای و روحانيت شيعه هستند که در واقع اعلام جنگ با مذهب يهود است و کشور دوست اسراييل و در نهايت با ساير ملتهای جهان. ملت فلسطين خود را در چنبره اسلام ملايان ايران اسير می داند، او خودش خواهان صلح با اسراييل است و نيازی به روحانيون و اسلاميون ايران و ديگر کشورها ندارد، او گر چه از پول نفت ايران نهايت استفاده را می کند، ولی همچون سوريه و ساير کشورهای عربی هر آينه زورش برسد و بتواند اولين ضربه را به ايران و ايرانی خواهد زد. بنا بر اين در صورت بزرگداشت، اين روز تبديل به روز دشمنی علنی ايرانيان بر عليه همه ملت های متمدن جهان و در نهايت عداوت با مرز و بوم خودشان خواهد شد، زيرا آن موقع است که ما همه را برای حمله به کشورمان دعوت می کنيم. در آخرين جمعه رمضان که روز قدسش ناميده اند واجب است که کسی از خانه اش بيرون نيايد و اين گله ی بيمار و وبازده را در تکاپوی حماقتش تنها بگذارد.
و در نهايت مردم ايران با هر مرام و مسلک و دين و ايمان و سن و سال بايد بداند که اگر کوچکترين همراهی با اين شيادان شيطان پرست و اين حاکمان آزادی کش کند در آينده ای نه چندان دور ما شاهد حمله خارجيان به ايران و پراکندگی و از هم گسيختگی و قتل و کشتار ايران و ايرانی خواهيم بود.
دور شويد از اين گروه ناکسان، تنهاشان بگذاريد، اينها اصلاحطلبشان و اصولگراشان، انقلابيشان و چپشان و راستشان و ملی مذهبيشان سر سپرده اسلام و تشيع خرافی اند. کانون فساد و فحشا و ناپاکی اند.
اگر زنده ماندم شرحی را از اندرونی اين جعلی ترين دين جهان به حضورتان عرضه خواهم کرد.

از کرج روحانی هفتاد و هشت ساله محمد هادی معصومی

در همين زمينه:

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اين ها سرسپرده اسلام و تشيع خرافی اند، محمدهادی معصومی' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016