پنجشنبه 12 آبان 1384

گنه كرد در بلخ آهنگري، درحاشيه بخشي از سخنان خطيب مراسم سيزده آبان، رضا محي الدين، انتخاب

خبرگزاري انتخاب : در روزهاي اخير و پس از سخنان پرسروصداي رئيس جمهور و براي تحت اشعاع قرار دادن آن سخنان ؛ تند گويي ها نامعقولي بين پاره اي از افراد آغاز شده است .چنان كه در مراسم روز ملي مبارزه با استكبار به جاي محكوم كردن سياست هاي زورگويانه دولت آمريكا ، تركيب كشورهاي انگلوساكسون در كنار صهيونيست ها ،محور صلي شرارت ناميده شد.ادامه...



۱۲ آبان ماه ۱۳۸۴ ساعت : ۰۸ , ۰۲
خبرگزاري انتخاب : رضا محي الدين / در روزهاي اخير و پس ازسخنان پرسروصداي رئيس جمهور ، و براي تحت اشعاع قرار دادن ان سخنان ؛ تند گويي ها و تندرويهاي ناموجه و گاه نامعقولي بين پاره اي از افراد و برخي مسئولان آغاز شده است .

ديروز خبررسيد: يكي از دوستان محترم ( كه سابقه اي در اين گونه تندكلامي ها از او ديده نشده ) در مراسم روز ملي مبارزه با استكبار ،علاوه بركنكاش هاي تاريخي غيرضرور ، به جاي محكوم كردن سياست هاي زورگويانه و استكباري دولت آمريكا ، در سخناني « تركيب كشورهاي انگلوساكسون » را در كنار صهيونيست ها ،محور اصلي شرارت ناميده است . كشورهاي انگلوساكسون يا انگليسي تبار علاوه بر بريتانيا و آمريکا، شامل کشورهای استراليا و کانادا و جمعيتي صدها ميليوني رادر برمي گيرد . سخنران مراسم تا انجا پيش رفته بود كه تمام انگليسي تبارهاي امريكا ( كه به گفته او 250 ميليون ازجمعيت 280 ميليوني امريكا هستند ) را مورد حمله قرار داد ، جمله انها را غاصب دانسته بود ...

در اين نكته كه دولت امريكا و پيش از آن و در كنار آن دولت انگليس خلق و خويي استكباري دارند و خود را ارباب دنيا و دولتها و ملت هاي ديگر را رعيت خود مي خواهند ، ترديدي نيست .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در ضرورت حق طلبي و مقابله با افزون خواهي اين كشورها هم شبهه اي نيست . اما طبق تعاليم « اسلام » و همچنين رهنمودهاي امام (قده) و نيز رهبرفرزانه انقلاب ما حساب سياست ها و خلق و خوي دولت هايي مثل امريكا را از حساب ملتها و قوميت ها جدا مي دانيم ، ما حساب قوم يهود از صهيونيست ها را جدا مي كنيم . بنا براين حق نداريم قوميتي را متهم يا محكوم كنيم . سخناني از اين دست ، و تحريك قوميت ها عليه « اسلام » و« ايران » ، نه با موازين شرع و اصول و ارمانهاي انقلاب اسلامي منطبق است و نه با منطق عقلانيت سازگار . " لايجرمنكم شنئان قوم علي ان لاتعدلو اعدلو هو اقرب للتقوي "

در همين زمينه:

Copyright: gooya.com 2016