پنجشنبه 12 آبان 1384

متهم اصلى به انجام ۱۲ فقره تجاوز به عنف و قتل جنسی، ۳۶ فقره سرقت مسلحانه و...به رياست ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز گماشته شد! روشنگري

انتصاب رسوا!

*رييس جمهور "مهرورز"، متهم اصلى به انجام 12 فقره تجاوز به عنف و قتل
جنسي، 36 فقره سرقت مسلحانه و ده ها فقره باج گيری و.. غيره را به رياست
ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز گماشته است!


http://www.roshangari.net

روشنگرى: احمدى نژاد در ادامه انتصاب مهره هاى بدنام امنيتى و سپاهى به پست هاى حساس دولتي، امروز طى حكمى سردار نقدى را به عنوان نماينده ويژه خود و رييس ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز گماشته است. احمدى نژاد در حكم خود سردار نقدى را داراى "توان و تجارب ارزشمند" و همچنين "سوابق ارزنده" ناميده، اما به اين سوابق هيچ اشاره اى نكرده است.

خلاصه اى از سوابق "ارزشمند" اين سردار!

سردار نقدى در دادگاهى كه عليه نشريات "زن" و "جامعه سالم" در 7 مهر 1377 برگزار شد، شاكى اصلى اين روزنامه ها بود. وى از سال هاى 78 و قبل از آن جزو تيم سردار ذوالقدر، حجازى از دفتر "آقا" و احمدى نژاد بوده و در شكايت از روزنامه سلام و وقايع 18 تير و سركوب خونين دانشجويان دست داشته است. وى از متهمان اصلى شكنجه شهرداران تهران در دوران كرباسچى است. سردار نقدى در طرح ترور عبدالله نورى و مهاجرانى و تهاجم به دانشگاه تهران مهره اصلى بوده است.
وى در همان زمان بنيان گذار يك هسته امنيتى - نظامى سركوبگر از حزب اللهى ها بوده است كه مانند گروه دخمه در كرج و گروه قتل هاى محفلى كرمان با داشتن خانه تيمى مخفى در تهرانپارس به شكار جوانان متهم به بى بندبارى مى پرداخت. اين هسته امنيتى كه "كبير" نام گرفت به تدريج كارش به تجاوز به دختران و باج گيرى و سرقت كشيد. سردار نقدى در 12 فقره تجاوز به عنف و قتل جنسی 36 فقره سرقت مسلحانه در تهران و شهرهای چالوس، رامسر، کلاردشت و اصفهان، ده ها فقره باج گيری و 4 فقره سرقت اتوموبيل دست داشته است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وى كه سابقا فرمانده ضداطلاعات نيروهاى انتظامى بود، چندى پيش در يكى از بازداشت ‌گاههاى ويژه وزارت اطلاعات و نيروهاى انتظامى تحت بازجوئى قرار گرفت و به 12 فقره قتل جنسى و انواع كلاهبرداري‌ها اعتراف كرد، اما شهرت اين سردار كه بيش از هر چيز مديون شرح شهرداران شكنجه شده در مجلس و پرده برداشتن از شكنجه هاى صورت گرفته از سوى اين سردار سپاه در زير زمين خيابان وصال بود، در غوغاى حوادت دو سال اخير گم شد. اكنون اين سردار بدنام و شكنجه گر را رييس جمهور "مهرورز" به كار كنترل قاچاق كالا گماشته است.

در همين زمينه:

Copyright: gooya.com 2016