جمعه 13 آبان 1384

کاترینای بانکی؛ تغییر مدیران ۷ بانک بزرگ دولتی، بورس نيوز

به گزارش بورس نیوز ، وزیر امور اقتصادی و دارایی در اقدامی ناگهانی حکم به برکناری مدیران عامل بانکهای بزرگ دولتی داد . داود دانش جعفری پس از رایزنی های زیادی که انجام داد سرانجام فهرست مدیران جدید بانکهای دولتی را نهایی کرد . به این ترتیب مدیران فعلی بانکهای ملی ، سپه ، تجارت ، ملت و صادرات ظرف چند روز آینده تغییر خواهند کرد . پیش از این مدیران بانکهای مسکن و کشاورزی نیز تغییر کرده بودند .
خبرها حاکی از برگزاری یک جلسه همگانی "معارفه - تودیع" برای مدیران پیشین بانکهای دولتی و جایگزینان آنها حکایت دارد و مطابق آن گفته می شود این جلسه قرار است هفته آینده ، روز یکشنبه برگزار شود .


--------------------------------------------------------------------------------

تغییر مدیران ۷ بانک بزرگ دولتی

وزیر امور اقتصادی و دارایی در اقدامی ناگهانی حکم به برکناری مدیران عامل بانکهای بزرگ دولتی داد . داود دانش جعفری پس از رایزنی های زیادی که انجام داد سرانجام فهرست مدیران جدید بانکهای دولتی را نهایی کرد . به این ترتیب مدیران فعلی بانکهای ملی ، سپه ، تجارت ، ملت و صادرات ظرف چند روز آینده تغییر خواهند کرد . پیش از این مدیران بانکهای مسکن و کشاورزی نیز تغییر کرده بودند .

به گزارش بورس نیوز ، با حکم داود دانش جعفری ، ظرف چند روز آینده ولی الله سیف از بانک ملی خواهد رفت و به جای او "انصاری" به این بانک خواهد آمد . در همین حال شنیده ها از برکناری محمود رضا خاوری از بانک سپه و جایگزینی "اسکندری" به جای او حکایت دارد .

گفته می شود "دیواندری" نیز به جای منوچهری به بانک ملت خواهد رفت . "برهانی" نیز قرار است به جای سید بهاءالدین حسینی هاشمی به بانک صادرات برود .

همچنین میلانی مدیرعامل بانک تجارت نیز جای خود را به یک مدیر جدید خواهد داد که هنوز نام او برای خبرنگار بورس نیوز فاش نشده است .

لازم به یادآوری است چندی پیش "حسن کاری" به جای فرشچیان به بانک مسکن رفته بود و دو روز پیش نیز جلال رسول اف جای خود را به "نوربخش" داده بود .

به این ترتیب داود دانش جعفری در اقدامی ناگهانی ، مدیریت سیستم بانکی را یکباره دستخوش تغییراتی اساسی کرد .

خبرها حاکی از برگزاری یک جلسه همگانی "معارفه - تودیع" برای مدیران پیشین بانکهای دولتی و جایگزینان آنها حکایت دارد و مطابق آن گفته می شود این جلسه قرار است هفته آینده ، روز یکشنبه برگزار شود .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

کارشناسان این اقدام را در راستای اراده دکتر محمود احمدی نژاد می دانند و معتقدند این تغییرات راه را برای ایجاد اصلاحات تازه در سیستم بانکی کشور همراه خواهد کرد .

احتمالا در پی این تغییرات ، مجلس شورای اسلامی طرح ها و لوایح مربوط به کاهش بهره بانکی را با سرعت بیشتری در دستور کار خود قرار خواهد داد .

در همین حال به طور قطع تغییرات گسترده دیگری نیز در حوزه مدیریت شرکتهای سرمایه گذاری وابسته به بانکها رخ خواهد داد .

در همين زمينه:

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'کاترینای بانکی؛ تغییر مدیران ۷ بانک بزرگ دولتی، بورس نيوز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016