سه شنبه 17 آبان 1384

مدير سايت تعطيل شده نقشينه با عنوان مدير هفته نامه پيام قم به دادگاه احضار شد، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

مدير سايت تعطيل شده نقشينه از احضار خود با عنوان مدير هفته‌‏نامه پيام قم به دادگاه خبر داد.
حامد متقي در تماس با خبرنگار "ايلنا"، با اعلام اين مطلب گفت: بر اساس احضاريه‌‏اي‌‏ كه به دستم رسيده است، با عنوان مدير هفته نامه پيام قم كه يك نشريه محلي است، به شعبه ششم دادگاه تجديدنظر قم احضار شده‌‏ام.
وي با بيان اينكه در برگ احضاريه علت حضور چنين درج شده كه "در خصوص گزارش عليه شما در وقت مقرر در دادگاه حاضر شويد و ضمناً كپي كيفرخواست به پيوست مي‌‏باشد" ، گفت: كپي از كيفرخواست نيز همراه اين احضاريه ابلاغ نشده و ظاهراً از نظر حقوقي گزارش با شكايت تفاوت دارد كه به صدور كيفرخواست بيانجامد.
متقي ضمن اظهار تعجب از وصول اين احضاريه، گفت: گرچه حدود هفت سال با اين نشريه همكاري داشته‌‏ام، اما هيچ‌‏گاه مديرمسوول اين نشريه نبوده‌‏ام و اصولاً تغيير مديرمسوولي به اختيار اشخاص نيست و بايد مراحل قانوني خود را طي كند.
اين روزنامه‌‏نگار تأكيد كرد: با توجه به ناسازگاري و برخوردهاي غير منطقي وزارت ارشاد با بنده در سال‌‏هاي گذشته، از هرگونه رأي دادگاه كه به تغيير مديرمسوولي اين نشريه بيانجامد، حمايت كرده و تشكر خود را پيشاپيش از اينكه دادگاه بنده را صاحب نشريه‌‏اي كند، اعلام مي‌‏كنم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

گفتني است؛ شعبه ششم دادگاه تجديدنظر قم به عنوان دادگاه كيفري استان، عنوان دادگاه مطبوعات را نيز بر خود دارد كه متقي؛ مدير و سردبير سايت خبري نقشينه سال گذشته در همين شعبه به اتهام نشر اكاذيب محكوم و با حكم دادگاه سايت مزبور تعطيل شد.

Copyright: gooya.com 2016