جمعه 20 آبان 1384

مدیر حراست بانک کشاورزی، مدیرعامل بانک رفاه! بورس نيوز

"جمالی " مدیر حراست بانک کشاورزی به سمت مدیرعاملی بانک رفاه کارگران انتخاب شد.

در پی تغییرات گسترده در بانک های دولتی ، خبرنگار بورس نیوز مطلع شد که "جمالی" مدیر کنونی حراست بانک کشاورزی به سمت مدیر عامل بانک رفاه کارگران منصوب شده است.

لازم به یادآوری است که بورس نیوز به عنوان اولین رسانه خبری ، خبر تغییر گسترده مدیران عامل بانکها را منتشر کرد که بازتاب وسیعی در سایر رسانه ها پیدا کرد.
-----------------------

متن خبر روز پنج شنبه ۱۲ آبان ماه بورس نیوز به این شرح است :

تغییر مدیران ۷ بانک بزرگ دولتی

وزیر امور اقتصادی و دارایی در اقدامی ناگهانی حکم به برکناری مدیران عامل بانکهای بزرگ دولتی داد . داود دانش جعفری پس از رایزنی های زیادی که انجام داد سرانجام فهرست مدیران جدید بانکهای دولتی را نهایی کرد . به این ترتیب مدیران فعلی بانکهای ملی ، سپه ، تجارت ، ملت و صادرات ظرف چند روز آینده تغییر خواهند کرد . پیش از این مدیران بانکهای مسکن و کشاورزی نیز تغییر کرده بودند .

به گزارش بورس نیوز ، با حکم داود دانش جعفری ، ظرف چند روز آینده ولی الله سیف از بانک ملی خواهد رفت و به جای او "انصاری" به این بانک خواهد آمد . در همین حال شنیده ها از برکناری محمود رضا خاوری از بانک سپه و جایگزینی "اسکندری" به جای او حکایت دارد .

گفته می شود "دیواندری" نیز به جای منوچهری به بانک ملت خواهد رفت . "برهانی" نیز قرار است به جای سید بهاءالدین حسینی هاشمی به بانک صادرات برود .

همچنین میلانی مدیرعامل بانک تجارت نیز جای خود را به یک مدیر جدید خواهد داد که هنوز نام او برای خبرنگار بورس نیوز فاش نشده است .

لازم به یادآوری است چندی پیش "حسن کاری" به جای فرشچیان به بانک مسکن رفته بود و دو روز پیش نیز جلال رسول اف جای خود را به "نوربخش" داده بود .

به این ترتیب داود دانش جعفری در اقدامی ناگهانی ، مدیریت سیستم بانکی را یکباره دستخوش تغییراتی اساسی کرد .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

خبرها حاکی از برگزاری یک جلسه همگانی "معارفه - تودیع" برای مدیران پیشین بانکهای دولتی و جایگزینان آنها حکایت دارد و مطابق آن گفته می شود این جلسه قرار است هفته آینده ، روز یکشنبه برگزار شود .

کارشناسان این اقدام را در راستای اراده دکتر محمود احمدی نژاد می دانند و معتقدند این تغییرات راه را برای ایجاد اصلاحات تازه در سیستم بانکی کشور همراه خواهد کرد .

احتمالا در پی این تغییرات ، مجلس شورای اسلامی طرح ها و لوایح مربوط به کاهش بهره بانکی را با سرعت بیشتری در دستور کار خود قرار خواهد داد .

در همین حال به طور قطع تغییرات گسترده دیگری نیز در حوزه مدیریت شرکتهای سرمایه گذاری وابسته به بانکها رخ خواهد داد .

در همين زمينه:

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مدیر حراست بانک کشاورزی، مدیرعامل بانک رفاه! بورس نيوز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016