شنبه 21 آبان 1384

احمد شيرزاد: رييس‌‏جمهوري تازه اول راه است، ايلنا

حجم انتقادات درآينده بيشتر و با لحن تندتري متوجه دولت مي‌‏شود


دولت به جاي اتهام‌‏ به ديگران، ايرادهاي وارده به خود را حل كند
تهران- خبرگزاري كار ايران

عضو شوراي مركزي جبهه مشاركت ايران اسلامي با اشاره به سخنان اخير احمدي‌‏نژاد در مجلس كه توهين به رييس‌‏جمهوري را جرم محرز دانسته و از در اختيار داشتن" فهرست بلندي از عناصري كه در بيت‌‏المال دست‌‏درازي مي‌‏كنند" سخن رانده بود، گفت: سخنان رييس جمهوري بيانگر كم‌‏تحملي وي نسبت به انتقادات است.

احمد شيرزاد در گفت و گو با خبرنگار "ايلنا" با بيان اين كه تلقي وي از سخنان رييس جمهوري، تنگ كردن فضاي نقادي در كشور نيست، گفت: هر فردي كه مسووليتي را بر عهده مي‌‏گيرد و قصد كار كردن دارد، بايد تحمل بيشتري داشته باشد و رييس جمهوري نيز تازه در اول راه است.
نماينده اصفهان در مجلس ششم، با بيان اين كه بعد از 6 ماه تا يك‌‏سال ديگر، حجم انتقادات بيشتر و با لحن تندتري متوجه دولت خواهد شد، گفت: برخورد با انتقادات و منتقدان نمي‌‏تواند پاسخگو و راه‌‏حل مشكلات پيش‌‏رو باشد.
وي با اشاره به مبارزه با مفاسد اقتصادي و بحث اعلام اسامي مفسدان اقتصادي از سوي احمدي نژاد گفت: دولت بايد پاسخگو باشد و به جاي متهم كردن ديگران، ايرادهاي وارده به خود را حل كند.
شيرزاد با بيان اين كه تهديدهاي صورت گرفته از سوي رييس جمهوري زيبنده اين مقام نيست، اضافه كرد: دستگاهها و دادگاههاي صالحه اي در كشور وجود دارند كه چنين مسايلي در آنها بررسي و پس از رسيدن به نتيجه علني مي‌‏شود و قانون به هيچ مقامي اجازه نمي‌‏دهد كه به عنوان تهديد از چنين مسايلي بهره برداري كند.
شيرزاد اضافه كرد: دامن زدن به اين مباحث فضاي پر تنشي را در كشور ايجاد خواهد كرد و به نظر من دوستان شفيقي كه به آقاي احمدي نژاد براي عدم معرفي اسامي مفسدان اقتصادي توصيه كرده‌‏اند، متوجه شده‌‏اند كه باز شدن چنين مساله‌‏اي به صلاح هيچ كس نيست.
وي اضافه كرد: هيچ كس از افراد سوءاستفاده كننده و مفسدان حمايت نمي‌‏كند اما افراد معتقدند باز شدن چنين مساله‌‏اي به شكل فعلي جز تنش و درگيري چيزي درپي ندارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

عضو شوراي مركزي جبهه مشاركت، گوش دادن و توجه به انتقادات را بسيار مهم ارزيابي كرد و گفت: هر چند دولت جديد در قالب اجتماعات از پيش مشخص شده، مجموعه ملاقات‌‏هايي را دارد اما اين كه بروند و مسايل را مستقيما از سوي مردم و اقشار مختلف بشنوند، خيلي آسان نيست.
وي در پايان افزود: اين انتظار از دولت مي‌‏رود كه اجازه دهند انتقادات مطرح شود و حداقل سخنگوي دولت براي انتقال نظرات مردم به دولت مشخص شود و از برخوردهاي مختلف با منتقدين جلوگيري شود.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'احمد شيرزاد: رييس‌‏جمهوري تازه اول راه است، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016