دوشنبه 23 آبان 1384

گفتگوی اختصاصی آفتاب با گزینه احتمالی وزارت نفت

آفتاب: بر اساس اطلاعات دریافت شده از طریق برخی نمایندگان مجلس محمدی ابراهیم محمدی دارای دکترای اقتصاد انرژی، فوق لیسانس مدیریت استراتژیک؛ کارشناسی ارشد بازار نفت و اقتصاد و 30 سال سابقه فعالیت در سطح مدیریت حوزه های مالی، اقتصادی و بین المللی وزارت نفت و سابقه تدریس در دانشگاه هم اکنون به عنوان یکی از گزینه های احتمالی وزارت نفت مطرح شده است.
----------------------------------


محمد ابراهیم محمدی در گفتگو با خبرنگار سیاسی آفتاب در واکنش به خبرهایی مبنی بر انتخاب وی به عنوان یکی از گزینه های تصدی وزارت نفت گفت: روز یکشنبه به دعوت برخی نمایندگان عضو کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کردم و برنامه های خود را درباره مسائل مربوط به وزارت نفت ارائه دادم.

وی با بیان اینکه یک بار دیگر نیز پیش از مطرح شدن نام صادق محصولی به منظور ارائه برنامه هایش در کمیسیون انرژی حاضر شده، اظهار داشت: در آن جلسه پس از ارائه برنامه، سوابق و بیان فعالیتهای علمی، تخصصی و اجرایی خود اکثریت اعضا نسبت به برنامه ها تمایل نشان دادند.

محمدی در پاسخ به این پرسش که دلیل اصلی عدم انتخاب وی از سوی دکتر محمود احمدی نژاد برای سمت وزیر نفت چه بود گفت: انتخاب وزیر جزء حقوق، وظایف و اختیارات قانونی رئیس جمهور است که می تواند هر فردی را که در مورد نظرش است به مجلس معرفی کند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی در پاسخ به این سوال که آیا میان نظرات و دیدگاه های خود و دکتر احمدی نژاد نقطه مشترکی می بیند تصریح کرد:مهمترین ویژگی مشترک من با رئیس جمهور تاکید بر شعار عدالت و مبارزه با مفاسد اقتصادی است که بر اساس اعتقاد به این اصل در سال 81 ماینفستی را با نام ضرورت استقرار دولت عدالت و مبارزه با سرچشمه فساد تهیه و برای سران نظام ارسال کردم که بعدها کلیتی از آن در بعضی روزنامه ها نیز منتشر شد.

محمد ابراهیم محمدی در پایان خاطر نشان کرد: علاقه به اسلام، مهین و ایجاد هماهنگی و تعامل با دولت از خصوصیات اصلی یک وزیر کابینه است که اگر این اصول و ویژگی ها در انتخاب فرد مورد نظر برای وزارت نفت در نظر گرفته شود تفاوت چندانی ندارد که چه فردی در این سمت قرار می گیرد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'گفتگوی اختصاصی آفتاب با گزینه احتمالی وزارت نفت' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016