چهارشنبه 25 آبان 1384

اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید، نامه محمدمحسن سازگارا به رهبر جمهوري اسلامي

به نام خدا

جناب آقای خامنه ای:
سلام، شما باید پاسخگو باشید که نیستید. اگر قانون اساسی کشور درست بود، به ازای اختیارات وسیعی که به شما تفویض شده باید پاسخگو می بودید. اما متاسفانه هیچ دستگاه و ارگانی در کشور نیست که بتواندار شماو سازمانهای زیر نظرتان به خاطر آن چه که می کنید و می کنند سوال کند و حساب بکشد. مطبوعات آزاد راهم بسته اید و نمی توانند به عنوان زبان گویای ملت به نقد عملکرداین ارگان هاو شخص شما بپردازند.

اما در این میان انصافا پرونده کیهان از تمام ارگان هایی که مستقیم زیر نظر شما هستند سنگین تر است. در چند سال گذشته کیهان به هر که خواسته تهمت زده، هر دروغی را خواسته به هم بافته و از قتل و آدم کشی دفاع کرده است. رسما برای مردم در صفحاتش خط و نشان کشیده و اتفاقا در پاره ای موارد پس از خط و نشان های کیهان، آدم ها دستگیر و زندانی هم شده اند و ده ها کار دیگر. اماهرگز نه شکایتی علیه کیهان به جایی رسیده و نه کسی توانسته احقاق حقی نماید.

گردانندگان کیهان در حد و اندازه ای نیستند که اساسا ارزش پاسخگویی داشته باشند. الان هم کاملا معلوم شده که کیهانی ها همدستان دولت فعلی هستند. قسمتی از باندی هستند که ثروت های بیست میلیاردی جمع می کنند و برای دستیابی به قدرت هر کاری را انجام می دهند. اما به هرکس و هر دستگاهی هم فحش می دهند تا کسی از آن ها نپرسد که خودتان از کجا آورده اید و یا از کجا آمده اید. این یک روش قدیمی در سیاست است.

اما این شما هستید که به عنوان مدیر بالادست کیهان و باندی که بر سر کار آورده اید باید پاسخ دهید. لطفا متن سراپا دروغ ضمیمه راهم به پرونده سیاه کیهان اضافه کنید و یک کپی از آن راهم در پرونده خودتان برای پاسخگویی به ملت ایران قرار دهید. جهت اطلاع شما هم عرض می کنم که هیچ یک از اعضای تحکیم به انگلیس پناهنده نشده است. من هم پس از معالجات و جراحی های چشم راست و قلب، مشغول معالجات چشم چپ هستم.از یک سال فرصت مطالعاتی در دانشگاه ییل هم استفاده می کنم تا بتوانم کار معالجاتم را به اتمام برسانم. اگر هم جرات دارید دستور دهید تا ششصد میلیون تومان وثیقه ای را که به صورت منزل مسکونی والدین و برادرم در اختیار قوه قضائیه است به اجرا بگذارند تا تکلیف معالجات و حفظ بدن از گردن من ساقط شده و بتوانم بلافاصله عازم ایران شوم. البته مطمئن باشید به عنوان یک تکلیف بااعتصاب غذابه شش سال حبسی که برایم کنار گذاشته اید اعتراض خواهم کرد و خونم هم گردن شما خواهد بود.

آقای خامنه ای فقط کمی از خدا بترسیدو در غیر این صورت بقول امام حسین(ع)اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید.

محمد محسن سازگارا
بیست و پنجم آبان ماه هشتاد و چهار
-------------------------------

انحلال طيف علامه دفتر تحكيم وحدت (خبر ويژه)

شنيده ها حاكي است برخي از اعضاي شوراي مركزي دفتر تحكيم وحدت (طيف علامه) قصد خروج از كشور و پناهندگي به كشورهاي غربي را دارند. چند ماه پيش نيز تعدادي از عناصر اين طيف غيرقانوني تحكيم وحدت با خروج از ايران و با همكاري محسن سازگارا ضد انقلاب فراري، به انگلستان پناهنده سياسي شده بودند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

همچنين به گزارش ايسكانيوز يك منبع آگاه در اين طيف اعلام كرده برخي از اعضاي شوراي مركزي پس از برگزاري مقدمات تكميلي انتخابات ساختگي تشكل خود، اينك در پي فراهم كردن مقدمات خروج از كشور هستند.

به گزارش اين خبرگزاري، در حالي كه هفته پيش يك عضو شوراي مركزي علامه علت عقب افتادن انتخابات ساختگي خود را برودت هوا اعلام كرده بود، عضو ديگر اين طيف در گفت وگو با اين خبرگزاري، با رد اين ادعا علت اصلي تعويق انتخابات را اختلافات شديد بين اعضاي مركزي عنوان كرد.

همچنين يك مقام آگاه در تحكيم وحدت، در گفت وگو با خبرنگار كيهان ابعاد اختلاف بين اعضاي شوراي مركزي طيف علامه را گسترده دانست و با اشاره به موضوع فرار عناصر افراطي اين تشكل از كشور، از امكان انحلال طيف علامه تحكيم وحدت خبر داد.

سه شنبه بیست و چهارم آبان ماه هشتاد و چهار - کیهان

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید، نامه محمدمحسن سازگارا به رهبر جمهوري اسلامي' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016