چهارشنبه 2 آذر 1384

متكي: تعليقي در UCF اصفهان وجود ندارد، فارس

خبرگزاري فارس: وزير امور خارجه كشورمان با تاكيد بر اين كه تاسيسات UCF اصفهان به فعاليت خود ادامه مي‌دهد،تاكيد كرد:تعليقي در اصفهان وجود ندارد.


به گزارش خبرنگار سياست خارجي خبرگزاري فارس، منوچهر متكي ظهر امروز چهارشنبه پس از ديدار با عبدالله عبدالله همتاي افغاني خود،در كنفرانس مطبوعاتي مشترك در پاسخ به پرسشي در خصوص آمادگي ايران براي انجام غني سازي مشترك با روسيه در خاك اين كشور گفت: چنين پيشنهادي از سوي روسيه واصل نشده است.
وي اضافه كرد:برخورداري از فناوري هسته‌اي و چرخه سوخت موضوعي است كه ايران به عنوان حق طبيعي و قانوني برآمده از عضويت در NPT بر آن تاكيد دارد و به دنبال اين حق در قلمرو سرزميني جمهوري اسلامي ايران هستيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وزير امور خارجه كشورمان در خصوص اخباري مبني بر ارائه پيشنهادي از سوي سه كشور اروپايي براي انجام مذاكره با ايران در تاريخ 6 دسامبر به گفت‌و‌گوي تلفني شب گذشته خود با جك استراو وزير امور خارجه انگليس اشاره كرد و گفت:در اين گفت‌و‌گوي تلفني در مورد كليت اين گفت‌و‌گو‌ها مذاكره شد و چگونگي، شروع، تاريخ و محل مذاكرات از جمله موضوعاتي است كه بنا است همكاران ما در ارتباطات ديپلماتيك آن را نهايي كنند.
وي اضافه كرد: اين مذاكرات بعد از اجلاس وين برگزار خواهد شد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'متكي: تعليقي در UCF اصفهان وجود ندارد، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016