چهارشنبه 2 آذر 1384

وكيل سردبير زنداني نداي اصلاحات: تقاضاي آزادي مشروط موكلم از سوي خانواده وي ارايه شده و با مخالفت دادستاني اراك مواجه شده، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

وكيل مسعود باستاني، سردبير زنداني هفته‌‏نامه توقيف شده نداي اصلاحات، از تقاضاي اعمال ماده هشت آيين دادرسي كيفري در پرونده موكلش خبر داد.
سعيد خليلي در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، با اعلام اين مطلب گفت: اين تقاضا را به دادگاه تجديدنظر شهر اراك ارايه كرده‌‏ام، چون معتقدم جرايم موكلم از جرايم خصوصي است و اگر شاكيان پرونده اعلام رضايت كنند، باستاني بايد با قرار موقوفي تعقيب مواجه شود.
وي كه از سوي انجمن دفاع از حقوق زندانيان وكالت مسعود باستاني را بر عهده گرفته است، افزود: البته دادستاني اراك مدعي است كه شاكيان پرونده اعلام رضايت نكرده‌‏اند اما ما استعلاماتي كرده‌‏ايم و به دادگاه نيز ارايه داده‌‏ايم.
خليلي با طرح اين سوال كه چرا مدير مسوول هفته‌‏نامه نداي اصلاحات تبرئه شده است اما موكلش كه سردبيري اين نشريه را برعهده داشت با شش ماه حبس مواجه شده است، گفت: در هر صورت اگر دادگاه تجديدنظر جرايم موكلم را عمومي بداند، تقاضاي اعمال ماده 277 آئين دادرسي كيفري تخفيف در مجازات را خواستار خواهيم شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وكيل مسعود باستاني در مورد موضوع آزادي مشروط موكلش، گفت: تقاضاي آزادي مشروط موكلم از سوي خانواده وي ارايه شده اما با مخالفت دادستاني اراك مواجه شده است.

Copyright: gooya.com 2016