چهارشنبه 2 آذر 1384

غلامحسين الهام سخنگوي سابق شوراي نگهبان، سخنگوي دولت شد، خبرگزاري انتخاب

پس از افزايش دامنه اعتراضات به احمدي نژاد در مورد عدم انتخاب سخنگوي دولت و بسته شدن سايت سخنگوي دولت، غلامحسين الهام، رئيس دفتر رئيس‌جمهوري و سخنگوي سابق شوراي نگهبان، اعلام كرد كه سخنگوي دولت شده است.

به گزارش خبرنگار سرويس سياسي خبرگزاري «انتخاب»، پس از افزايش دامنه اعتراضات به احمدي نژاد در مورد عدم انتخاب سخنگوي دولت و بسته شدن سايت سخنگوي دولت، غلامحسين الهام، رئيس دفتر رئيس‌جمهوري، اعلام كرد كه سخنگوي دولت شده است.

وي پيش از اين در مسئوليت‌هايي چون معاون اداري و مالي دانشگاه تهران و رئيس مركز تحقيقات شوراي نگهبان قانون اساسي به فعاليت پرداخته بود.

الهام كه در حال حاضر رئيس دفتر رئيس جمهور است به دليل آشنايي با فعاليت‌هاي دولت به عنوان سخنگوي دولت جديد تعيين شده است.

الهام داراي مدرك دكتراي حقوق جزا و جرم شناسي است و در سوابق اجرايي، سياسي و فرهنگي وي همچنين استاديار گروه جزا و جرم شناسي دانشكده حقوق دانشگاه تهران، عضو حقوقدان و سخنگوي شوراي نگهبان قانون اساسي و قائم مقام و معاون سياسي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها به چشم مي‌خورد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

الهام علاوه بر اين پيش از اين رئيس مركز پژوهش‌هاي سازمان تبليغات اسلامي بوده و داراي سابقه كار قضايي و حقوقي در بخش‌هاي مختلف قوه قضائيه‌، دادسرا، دادستاني كل و وزارت دادگستري است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'غلامحسين الهام سخنگوي سابق شوراي نگهبان، سخنگوي دولت شد، خبرگزاري انتخاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016