شنبه 5 آذر 1384

خبر هاي نامحرمانه از ...، نثر ما

[نثر ما، تارنمای سياسی، اجتماعی و انديشه]

استان فارس: طرح جديد حزب در سايه :فتنه افكني و اغتشاش در دانشگاه هاي آزاد براي در فشار قرار دادن هاشمي رفسنجاني.


گفته مي شود: عده اي از افراد خاص كه براي حضور ارزشي خود در دانشگاه از لباسهاي مشخصي استفاده مي كنند مشغول طراحي سناريوي جديد هستند تا از آن طريق هاشمي رفسنجاني را در فشار قرار دهند اين طرح با راه اندازي اغتشتش در بعضي دانشگاهاي ازاد كشور كليد خورده است. دانشگاهاي آزادي نظير فارس؛ شهر كرد و...


گفته مي شود: علي افشاري و عطريان در نامه اي به نشست تحكيم وحدت توضيح داده اند كه هرگز پناهنده نشده و صرفاً براي ادامه تحصيل از ايران خارج شده اند.


گفته مي شود: برخي دانشجويان قصد دارند روز 16 آذر ضمن تجمع روبروي شهرداري تهران، به بازگشت تجمل گرايي به اين سازمان اعتراض نمايند. هنوز مشخص نيست سازماندهي اين دانشجويان را چه كسي به عهده دارد.


گفته مي شود: استان يزد جزو استان هايي است كه كمترين تغييرات مديريتي پس از روي كارآمدن دولت جديد شامل آن شده است.


گفته مي شود: قرار است مجري تلوزيون ماهواره اي آقاي كروبي خانم مسيح علي نژاد باشد. خانم علي نژاد خبر نگاري است كه در پي افشاي حقوق نمايندگان مجلس از مجلس اخراج گرديد و واكنش بسياري از اصلاح طلبان و جامعه ي مطبوعاتي را بر انگيخت.

گفته مي شود: علي رغم نظر منفي مجلس به وزير نفت پيشنهادي رييس جمهور،آقايان حداد و باهنر با وي موافق بوده اند.توكلي هم راي كبود داده است.

بعضي نمايندگان مجلس ابراز داشته اند سخنان احمدي نژاد در حمايت از محصولي كانديداي تصدي وزارت نفت چندان قوي نبوده است.


گفته مي شود: آمار و ارقام ارايه شده توسط آقاي احمدي نژاد در جلسه علني مجلس،آنقدر اشكال و اشتباه داشته است كه كمسيون برنامه و بودجه ي مجلس در ياد داشتي به ايشان تذكر داده است.شنيده ها حاكي از آن است كه آقاي خاتمي رييس جمهور سابق؛ قرا است در دفاع از دولتش و اعتراض به آمار نادرست احمدي نژاد از مجلس تقاضاي فرصتي براي ارايه آمار و دفاع نمايد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

استان مازندران: انتخاب استاندار مازندران در دولت با مشكل و گره كور مواجه شده است.گفته مي شود بين نمايندگان اين استان و دولت كشمكش ويژه اي در حال شكل گيري است.


استان اصفهان: قرار است به جاي رييس آموزش و پرورش فعلي فردي باز نشسته به نام براتي جايگزين گردد. لازم به ذكر است با جايگزيني آقاي بور بور به سمت يكي از معاونت هاي وزارت آموزش و ژرورش كشور، تا اين لحظه دو تن از معاونين اين وزارت خانه ي مهم باز نشسته خواهند بود.


استان قم: مديركل ارشاد اسلامي قم از بين نزديكان آقاي مصباح انتخاب شد.رسايي كه گفته مي شود نماينده آقاي مصباح يزدي در هيات انتخاب وزيران احمدي نژاد بوده است هفته ي گذشته به سمت مدير كل ارشاد اسلامي قم برگزيده شد.


منابع آگاه خبر داده اند براي ابقاي مدير سابق ارشاد قم(آقاي پيمان) آقايان مشكيني و سبحاني و ... شخصاً تماس گرفته اند اما گويا رييس جمهور در اين مورد شخصاً دستور تعويض صادر كرده اند.

در همين زمينه:

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'خبر هاي نامحرمانه از ...، نثر ما' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016