چهارشنبه 9 آذر 1384

افسانه رهبری! محمود ارگي

آیت الله خامنه ای در دیدار با گروهی از بسیجیان بمناسبت هفته بسیج ، اظهار داشتند : برخی کارهای عظیمی که از 27 سال گذشته تا کنون انجام گرفته شبیه افسانه است .
باید پذیرفت سخنان رهبر نظام کاملاً صحیح و بجاست زیر در این 27 سال که از انقلاب بهمن ماه میگذرد تغییراتی که در جامعه ما ایرانیان رخ داده است به افسانه می ماند ، زیرا در درازای تاریخ کشورمان نمیتوان نمونه آنها را مشاهده نمود . به ترتیب میتوان گفت :
اخلاق که یکی از ستون های فرهنگ ایران بوده است ، اکنون سخت متزلزل شده است تا جائی که :

1 - پدر به دختر خود تجاوز می کند و یا فرزند را می کشد زن به شوهر و شوهر به زن خیانت نموده و با کمک معشوق یا معشوقه همسر را کشته و جسد را مخفیانه دفن و یا میسوزاند . برادر به خواهر تجاوز کرده وفرزندان مادران و یا پدران خود را بقتل میرسانند و...
2 - سرقت جنایت و کلاه برداری در انواع مختلف سطوح جامعه را در بر گرفته است .
3 - تجاوز به عنف یک مسئله پیش افتاده بحساب می آید که خوراک رسانه های خبری شده است و اعتیاد بگونه وحشتناکی جامعه را در خود فرو برده است .
4 - ارتشاء و رانت خواری که دیگر جای خود را دارد و از امور جاری بحساب می آید .
5 - فرار مغزها و نا امیدی جوانان از آینده خود بزرگترین بحران تاریخ کشورمان می باشد .
6 - زندان ها جایگاه آزادیخواهان و عدالت خواهان شده است که با شکنجه های قرون وسطائی همراه می باشد . پاسخ انسان های فرهیخته که خواستاز آزادی و عدالت هستند در درون و بیرون کشور با ترور داده می شود آنهم به گونه ددمنشانه .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

7 - اکثریت افراد جامعه در فقر و فاقه دست و پا می زنند ودر مقابل اقلیت معدودی که با سردمداران رژیم اسلامی به نوعی وابستگی دارند غرق در زندگانی فرعونی بوده و میلیارد میلیارد دلار از کشور خارج ودر کشورهای بیگانه بویژه در شیخ نشینان جنوب خلیج فارس که سرآمد آنها دوبی است سرمایه گذاری کرده و با بر پایی قمارخانه ، کلوبهای شبانه ، کاباره و دانسینگ و مراکز فساد ، وسیله خوشگذرانی دنیاداران را فراهم می کنند .
8 - فحشا جامعه را بگونه وحشتناکی در برگرفته است تا جائی که در هر گوشه و کنار شهرهای بزرگ و کوچک می توان با زنان معصومی رو برو شد که از زور ناچاری و برای خرج معاش خود و خانواده اقدام به تن فروشی می کنند .
9 - مهمتر از همه اینکه دست اندر کاران نظام که مدعی ترویج اسلام ناب محمدی و بر پایی عدل علی هستند ، کاری کرده اند که مردم نسبت به اعتقادات مذهبی خود سخت بی اعتقاد شده و از دین آباء و اجدادی رو برگردانند به بی دینی ویا به دین های دیگر رو آورند.
اعمال و رفتار خانواده ها و و آقا زاده ها و وابستگان سردمداران نظام اسلامی موجب شده تا اکثریتی از آنها تقلید نمایند که دو چهره برای خود بسازند ، در ظاهر چهره اسلامی داشته باشند ولی در پنهان انواع لهب و لهو را انجام دهند واگر در کیش هنوز وسائل فسق و فجور آماده نیست به برکت آقازاده ها با سفری به دوبی دلی از عزا درآورند .
بلی منظور آیت الله خامنه ای هم جز این نبوده است ولی موقعیت « مقام معظم رهبزی » ایجاب می کند حقایق را واژگونه برزبان آورند .!!

محمود ارگی

در همين زمينه:

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'افسانه رهبری! محمود ارگي' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016