پنجشنبه 10 آذر 1384

رويارويي طرفداران احمدي نژاد با قاليباف، عدالتخانه

به برخي "طرفداران پا به كار" احمدي نژاد گفته شده است كه او (قاليباف) در همان خانه اي سكني گزيده كه احمدي نژاد در فيلم تبليغاتي خود، آن را محل زندگي اشرافي شهرداران سابق تهران معرفي كرده بود. اين خبر كاملا دروغ است و متاسفانه برخي از افرادي كه دل خوشي از قاليباف ندارند بر آتش اختلافات گذشته مي دمند


طرفداران محمود احمدي نژاد رئيس جمهور قصد دارند در اعتراض به آنچه "اشرافيگري شهردار جديد تهران" مي خوانند 16 آذر، روز دانشجو، در جلو ساختمان شهرداري تهران در خيابان بهشت تجمع اعتراض آميز برگزار كنند.
به گزارش خبرنگار «فردا» اختلاف ميان طرفداران احمدي نژاد و محمد باقر قاليباف شهردار تهران در ماههاي گذشته بالا گرفته و برخي جريانهاي تندرو در نظر دارند رويارويي خود با شهردار تهران را آشكارا دنبال كنند.
يك منبع نزديك به قاليباف به فردا گفت كه اين تجمع اعتراض آميز بر اساس يك خبر دروغ برنامه ريزي شده است.
به گفته وي، به برخي "طرفداران پا به كار" احمدي نژاد گفته شده است كه او در همان خانه اي سكني گزيده كه احمدي نژاد در فيلم تبليغاتي خود، آن را محل زندگي اشرافي شهرداران سابق تهران معرفي كرده بود.
وي افزود: اين خبر كاملا دروغ است و متاسفانه برخي از افرادي كه دل خوشي از آقاي قاليباف ندارند بر آتش اختلافات گذشته مي دمند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي ادعا كرد: برخي نزديكان آقاي احمدي نژاد كه در ماههاي گذشته بيشترين تلاشها را براي بدنام كردن آقاي قاليباف و پاپوش درست كردن براي او داشته اند اكنون با تحريك برخي دانشجويان پاك و در عين حال احساساتي و به بهانه عدالتخواهي و مبارزه با اشرافيگري مي خواهند به تخريب وجهه شهردار تهران بپردازند.
وي افزود: برخي سايتهاي اينترنتي كه توسط اطرافيان آقاي رئيس جمهور اداره و يا هدايت مي شوند نيز در هفته هاي گذشته بيشترين هجمه تبليغاتي را عليه آقاي قاليباف داشته اند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رويارويي طرفداران احمدي نژاد با قاليباف، عدالتخانه' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016