یکشنبه 13 آذر 1384

روزنامه‌ حزب‌الله ايران از بهمن‌ماه به جرگه‌ مطبوعات خواهد پيوست، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

سخنگوي حزب‌الله ايران با اشاره به فعاليت‌هاي حزب‌الله ايران در بخش‌هاي فرهنگي، حوزوي و عقيدتي گفت: ما در اين راستا تصميم گرفتيم كه در ارتباط با فعاليت‌هاي فرهنگي صورت گرفته اطلاع‌رساني مطلوب انجام دهيم و به همين خاطر تصميم به ايجاد خبرگزاري حزب‌الله ايران گرفتيم.


مجتبي بيگدلي در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) افزود: سازوكارهاي اين امر مورد بررسي قرار گرفته و ما علاوه بر اين كه درصدد هستيم خبرگزاري حزب‌الله ايران را ايجاد كنيم به تازگي مجوز روزنامه‌ي حزب‌الله ايران را نيز گرفته‌ايم و انشاءالله از بهمن‌ماه سال جاري اين روزنامه به جرگه‌ي مطبوعات خواهد پيوست.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي با بيان اينكه روزنامه‌ي حزب‌الله ايران در سراسر كشور توزيع خواهد شد و در دو استان تهران و قم دفتر خواهد داشت، درباره تيم اين روزنامه، گفت: در حال حاضر تيمي جوان و نخبه درصدد راه‌اندازي خبرگزاري و همچنين روزنامه حزب‌الله ايران هستند و دبيركل حزب‌الله ايران با دو شخصيت روحاني برجسته در ارتباط با مديرمسوولي اين روزنامه گفت‌وگو كرده تا يكي انتخاب شود.


وي در مورد زمان راه‌اندازي خبرگزاري حزب‌الله ايران نيز گفت: اين خبرگزاري در اوايل سال 1385 راه‌اندازي خواهد شد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'روزنامه‌ حزب‌الله ايران از بهمن‌ماه به جرگه‌ مطبوعات خواهد پيوست، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016