جمعه 18 آذر 1384

اطلاعيه نهضت مقاومت ملی ايران درباره سخنان اخير احمدي نژاد

یاوه گوئی های جدید احمدی نژاد

محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور بر گزیده ولی فقیه، سخنان چهارم آبان (26 اکتبر) خود در
همايش "جهان بدون صهيونيسم" که در آن خواهان محو اسرائيل از نقشه جهان شده بود را بار دیگر به نحو شدیدتری تکرار کرد. وی در یک نشست مطبوعاتی در شهر مکه گفت، اين را قبول ندارد که هيتلر، رهبر آلمان نازی ميليونها يهودی را در کوره ‌های آدم سوزی سوزانده اما اگر فرض بر اين گذاشته شود که اين "ادعا" درست است، چرا اروپائی هايی که به دليل کشتار يهوديان به دست هيتلر از اسرائيل حمايت می کنند، در خاک خود مثلاً در آلمان يا اتريش چند ايالت خود را به "‌صهيونيستها" نمی دهند تا حکومت خود را در آن ايجاد کنند.

نفی جنایات هیتلر نسبت به یهودیان و پیشنهاد واگذاری قطعه ای از خاک آلمان یا اطریش به "‌صهيونيستها" برای انتقال کشور اسرائیل از محل کنونیش بدانجا از تراوشات مغز های بیماری است که سالهاست بر مملکت ما حکومت میکنند. ملت ایران یک بار بهای این یاوه سرائی ها را در جنگ هشت ساله با تحمل بیش از پانصد هزار کشته، زخمی، خرابی و میلیارد ها دلار خسارات شهر های خود پرداخته است.

آقای احمدی نژاد این بار نیز قصد دارد با به راه انداختن تشنجات تازه، به تشویق نیروهای بیگانه به تجاوز به خاک ایران بپردازد و نشان می دهد که از بخطر انداختن تمامیت ارضی کشور نیز ابایی ندارد. تشدید تشنجات به این جهت ضروری شده است که با وجود تسخیر مراکز قدرت، سران حکومت قادر نیستند به وعده های خود عمل نموده و نارضائی های مردم از نظام ولایت فقیه را تقلیل دهند.

آقای احمدی نژاد باید بداند که مردم ایران فریب شعار های تازه ایشان در دفاع از ملت فلسطین را نخواهند خورد. ملت ایران همیشه ضمن دفاع از حقوق حقه مردم فلسطین و شناسایی حق موجودیت اسرائیل، خواهان بر قراری صلحی عادلانه و پایدار میان دو ملت و پایان کشتار در منطقه بوده و هست و کوچکترین تفاهمی برای سخنان آقای احمدی نژاد برای محو اسرائیل و انکار جنایات فاشیسم هیتلری نخواهد داشت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

نهضت مقاومت ملی ایران به سران حکومت جمهوری اسلامی اخطار میکند که هر چه سریعتر جلو یاوه گوئی های آقای احمدی نژاد را گرفته و نگذارند وی بیش از این به حیثیت کشور و منافع آن صدمه وارد آورد. آنها همچنین باید بدانند که فردا برای تمام خساراتی که به مملکت وارد می آورند در پیشگاه ملت پاسخگو خواهند بود.


ايران هرگز نخواهد مرد
نهضت مقاومت ملی ايران
18 آذر مطابق 1384 برابر 9 دسامبر 2005

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اطلاعيه نهضت مقاومت ملی ايران درباره سخنان اخير احمدي نژاد' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016