چهارشنبه 14 دی 1384

ماجراي فعاليت‌‏هاي اقتصادي يک نماينده به دو نشست علني مجلس کشيده شد، ايلنا

جوابيه مدير مسول سايت بازتاب از تريبون مجلس:
براي درج اخبار مربوط به فعاليت‌‏هاي اقتصادي يك نماينده عذرخواهي نمي‌‏كنيم
كوچك زاده:
مي‌‏ترسم فردا يك سايت ضد انقلاب هم به مجلس جواب دهد


تهران- خبرگزاري كار ايران

ماجراي فعاليت‌‏هاي اقتصادي يك نماينده اصولگرا در جلسه امروز مجلس، براي دومين بار به صحن علني كشيده شد.
به گزارش خبرنگار پارلماني "ايلنا"، اختلافات سليمان جعفرزاده نماينده ماكو و محمد عباسپور، نماينده اروميه كه هريك ديگري را متهم به مفاسد اقتصادي مي‌‏كنند به سايت‌‏ها، نشريات و دو نشست علني مجلس كشيده شد كه در نهايت جعفرزاده اتهاماتي را طي يك نطق پيش از دستور متوجه سايت خبري بازتاب ساخت.
بخشي از جوابيه سايت بازتاب به نطق پيش از دستور سليمان جعفرزاده، نماينده ماكو در جلسه علني امروز مجلس قرائت شد و ترس كوچك زاده، عضو ائتلاف آبادگران مجلس را برانگيخت.
كوچك زاده در اعتراض به قرايت نامه مدير مسول سايت بازتاب گفت: من ترسم از آن است فردا يك سايت ناشناخته و ضد انقلاب، مدعي قرائت جوابيه خود در مجلس شود كه طبق آيين نامه هيچ وجاهت قانوني ندارد.
در جلسه علني امروز مجلس هفتم بخشي از جوابيه فوآد صادقي مدير مسول سايت بازتاب خطاب به حداد عادل به شرح زير قرائت شد:
"آقاي جعفرزاده در نطق پيش از دستور خود اتهاماتي را به سايت بازتاب اختصاص دادند كه براي جنابعالي و ساير اشخاص كه مخاطب سايت بازتاب بوده و مختصر آشنايي با گردانندگان آن دارند بي اساس بودن اين اتهامات روشن است.
آقاي جعفرزاده بايد مدارك و مستندات روشني راجع به ادعاهاي خود كه از طريق جرايد و صدا و سيما منتشر شده ، ارايه كند.
اينجانب با رد درخواست عذرخواهي آقاي جعفرزاده اعلام مي‌‏كنم كه سايت بازتاب نه تنها از اخبار و گزارشهايي كه راجع به آقاي جعفر زاده منتشر كرده است، عدول نمي كند بلكه در حال پي گيري ديگر فعاليت‌‏هاي اقتصادي وي است كه گزارشهاي مربوط به آن پس از تكميل در سايت بازتاب منتشر خواهد شد. سايت بازتاب حق شكايت كيفري را براي خود محفوظ مي‌‏داند."

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

كوچك زاده نماينده تهران نيز طي تذكري آئين نامه اي در پايان قرائت نامه مذكور گفت: من قصد ندارم كه وارد بحث و گفت وگوي جعفرزاده و سايت بازتاب شوم، ولي طبق آيين‌‏نامه تنها جوابيه‌‏هايي در صحن قابل قرائت است كه شخصيت حقيقي و حقوقي آن ثبت شده و مشخص باشد و حتي اگر آقاي محسن رضايي خود اين جوابيه را مي‌‏گفت باز هم مورد قبول بود ولي به شكل كنوني برخلاف آيين نامه است.
وي افزود: با توجه به اينكه سايت بازتاب معلوم نيست كيست و كجا اين سايت ثبت شده است، قرائت جوابيه آن وجاهت قانوني ندارد.
حداد عادل نيز گفت: كميته حقوقي هيات رييسه نظر شما را شنيده و اين مساله را در موارد بعدي مدنظر قرار خواهد داد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ماجراي فعاليت‌‏هاي اقتصادي يک نماينده به دو نشست علني مجلس کشيده شد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016