جمعه 23 دی 1384

پیام ۱۸ فعال سياسی، فرهنگی و اجتماعی به زندانیان سیاسی ایران که در شرایط غیر انسانی در اسارت بسر می برند

هموطنان عزیز،

مطلع شد ه ایم که کارگزاران رژیم جمهوری اسلامی دهها زندانی سیاسی را در نقاط مختلف ایران، ازجمله آقایان: امیر حشمت ساران، ارژنگ داودی،بهروز جاوید تهرانی، اسد شقاقی ، یاسر مجیدی، حجت زمانی ، جعفر اقدامی، مصطفی جوکار، ولی الله فیض مهدوی، مهرداد لهراسبی، سعید ماسوری و برخی آزادیخوان دیگر ایران را بدون تشکیل دادگاههای صالحه و بدون برخورداری از حق دفاع به زندانهای طویل المدت محکوم کرده اند. همچنین مطلع شده ایم که تعداد کثیری از زندانیان سیاسی- خصوصاً در زندان گوهردشت کرج( موسوم به رجائی شهر) و درزندان اوین تهران شکنجه شده اند و برای ارعاب بیشتر، زندانیان سیاسی را به بند هائی که افراد جنایتکار، چاقوکشان حرفه ای، مبتلایان به بیماری ایدز و معتادان نگهداری میشوند ، انتقال داده اند.

اخباررسیده ازجمله حاکی از آنست که مسئولین زندانها با حادثه آفرینی های هدفمند، افراد جنایتکار را تحریک میکنند تا زندانیان سیاسی را کتک بزنند و در این ارتباط برخی افرادرا نیز بقتل رسانده اند.

کارگردانان رژیم جمهوری اسلامی در ایران با ارتکاب جنایاتی نظیر" قتل عام زندانیان سیاسی" ،"قتل های زنجیره ای"و با استمرار بخشیدن سرکوب آزادیخواهان و دگراندیشان و همچنین با پایمال کردن آزادیهای فردی و اجتماعی نشان میدهند که به موازین و مبانی حقوق بشر بی اعتنا هستند.
ماباین وسیله اعلام میکنیم که باهمکاری سازمانهای بین المللی مدافع حقوق بشر، پایمال شدن حقوق انسانی و دمکراتیک مردم ایران را پیگری خواهیم کرد و تلاش بعمل خواهیم آورد که مردم جهان از همه حقایق آگاه شوند و تدابیر لازم برای رهائی زندانیان سیاسی اتخاذ گردند.

به این وسیله از همه زندانیان سیاسی که به عنوان اعتراض به جنایات رژیم وپایمال شد ن حقوق بشر در ایران دست به اعتصاب غذازده اند درخواست میکنیم که به اعتصاب خود خاتمه دهند تا لطمه ای به قدرت پایداری آنان وارد نشود .

امیدوارهستیم که اقدامات ما در سطح بین المللی به نتایج مطلوبی برسند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

امیدوارهستیم که اقدامات ما در سطح بین المللی به نتایج مطلوبی برسند.

اسامی افراد امضا کننده:
دکتراسماعیل خوئی - انگلستان
دکتر شهلا عبقری - آمریکا
دکتر سیاوش عبقری - آمریکا
دکتر امیر هوشنگ ممتاز - آمریکا
دکترمحمود حجازی - کانادا
مهندس مهدی خرازی - اطریش
دکتر حسین باقر زاده - انگلستان
دکتر موری طوسی - آمریکا
دکتر آوات علیار - آمریکا
انور میرستاری ( عضو حزب سبز بلژیک) - بلژیک
کوروش صحتی - آمریکا
مهدی زمانی - آمریکا
دکتر بیژن کریمی - آمریکا
دکتر حسن ماسالی - آلمان
مهندس مراد معلم - آمریکا
نسرین محمدی - آمریکا
آزاده ایرانی (عضو حزب سوسیالیست سویس) - سویس
مهندس جواد والادان (مسوول سایت ایران آزاد)

Copyright: gooya.com 2016