شنبه 24 دی 1384

برای شرکت در راهپیمایی کارزار زنان، علیه رژیم زن ستیز جمهوری اسلامی ایران بسیج شویم! پویان انصاری

Pouyan49@yahoo.se

آزادیخواهان!

8 مارس روز جهانی زن، در راه است، شاید خیلی ها از این نوشته که اکنون دو ماه به این روز فراموش نشدنی باقی مانده است متعجب شوند! اما چرا من به این روز به خصوص، امروز اشاره میکنم .

در حدود یکماه پیش عده ایی از زنان مبارز و مُتعهد با گرایش های متفاوت،تصمیم گرفتند که این بار نه مانند همیشه! (معمولأ رسم بر این است که دو سه روز مانده به چنین روزهای سرنوشت ساز، سایت های اینترنتی از مقالات پُر می شود و سپس خدا حافظ تا سال دیگر!) این روز را کارزاری کنند بر علیه نظام زن ستیز جمهوری اسلامی ایران.

از اینرو با فراخوانی که داده شد از تمام زنان و مردان آزادیخواه و نیروهای سیاسی و احزاب مبارز، دعوت شده که در این کارزار شرکت کنند. این حرکت مُترقی که پژواک فریاد صدای زنان دربندمان است با راه پیمایی، از 4 مارس 2006 از آلمان آغاز و در 8 مارس، روز جهانی زن، در جلوی دادگاه لاهه در هلند ختم خواهد شد.

دوستان و رفقای مبارز، ما که بیش از یک رُبع قرن شاهد سرکوب و حشیانه مردم ستمدیده مان به ویژه زنان، توسط رژیم قرون وسطایی جمهوری اسلامی ایران بزور شمشیر حزب الله، هستیم، وظیفه داریم که در این راه پیمایی اعتراضی، زنان مبارز و مُتعهد را تنها نگذاریم و با شرکت در این حرکت ارزشمند، دوش به دوش هم، فریاد زنان ایران را که در چنگال حکومت زن ستیز، 26 سال است برای آزادی های ابتدایی با این رژیم تا بُن دندان مسلح، با دستان خالی مبارزه میکنند، به گوش جهانیان برسانیم.

انسان های مبارز، احزاب، سازمان های سیاسی و کمونیستی، چرا ما باید به روال گذشته، دو سه روز مانده به 8 مارس، سایت های اینترنتی را با تعریف و تمجید از روز 8 مارس پُر کنیم !؟ آیا در این جهان نابرابر، انسانی، به معنای واقعی کلمه، پیدا می شود که نداند در این 26 سال چه به روز مردم دربندمان به ویژه زنان کشورمان آمده است؟ چقدر باید این رژیم جنایتکار در روز روشن مردم ما را به شدیدترین وجه ممکن سرکوب کند، چه خوب است یکبار هم شده، بدور از منافع گروهی، سازمانی و حزبی خود به فراخوان زنان مبارز و پیشرو پاسخ مثبت دهیم و ضمن دفاع و حمایت از این حرکت بزرگ، در کنار یکدیگر با مشت های گره کرده علیه قوانین قرون وسطایی این نظام زن ستیز اسلامی فریاد بر آوریم و 4 روز با راه پیمایی خود در شهرهای مختلف، افکار عمومی جهان را متوجه این جنایتکاران تاریخ بشریت کنیم و با حضور گُسترده خود به سردمداران حکومت ضد زن و ضد بشر اسلامی و هواداران شرمگین آنان در طیف های گوناگون در خارج کشور، نشان دهیم که ما هستیم و آن هم، بیش از آنی که فکر میکنند!

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دوستان و رفقا، مسلمأ برای اکثر شما مشکل مالی وجود دارد از اینرو اگر امروز اقدام به تهیه بلیط از شرکت های مختلف به طور نمونه، رایان ایر و یا جرمنی وینز کنید میتوانید با قیمت های بسیار مناسب بلیط تهیه کنید! فراموش نکنید بیش از دو ماه وقت دارید و جای هیچ عذر و بهانه ای برای عدم شرکت شما نمی تواند باشد، پس از هم اکنون برنامه خود را تنظیم کنید.

آزادیخوان، انسان های مبارز، مترقی و انقلابی، بیائید اینبار با شرکت خود در این کارزار، آنرا کار ستانی کنیم علیه نظام فقر و بیچارگی،فحشاء، شکنجه، اعدام، سنگسار، و اما این را فراموش نکنید، موفقیت کارزار زنان می تواند در پیشبُرد اهداف مبارزتی ما نیز راه گشا باشد.

در این امید که خیل عظیم مبارزان، این کمپین را مورد حمایت خود قرار دهند و با شرکت در راهپیمایی کارزار زنان، علیه یکی از وحشیانه ترین حکومت های ضد زن در تاریخ بشریت، به کارگزاران رژیم بگویند که هنوز تبعیدیان هستند و برای سرنگونی این جنایتکاران مبارزه می کنند.

برای اطلاعات بیشتر به سایت www.karzar-zanan.com مراجعه کنید.

13 ژاویه 2006 - استکهلم

در همين زمينه:

Copyright: gooya.com 2016