دوشنبه 17 بهمن 1384

گزارش خبرنگار "مهر" از داخل سفارت دانمارک: هجوم دانشجويان به داخل سفارتخانه؛ غذاخوری سفارت در آتش؛ تشکيل هيات سينه زنی در محوطه سفارت

در حاليکه لحظه به لحظه بر تعداد دانشجويانی که وارد سفارتخانه می شوند، نيروی انتظامی سعی دارد دانشجويان را بيرون کند.

به گزارش خبرنگار سياسی "مهر"، وضعيت به گونه ای است که حتی خبرنگار "مهر" نيز از لحظاتی پيش وارد سفارتخانه شد و در حال ثبت وقايع است.

دانشجويان در حال به آتش کشيدن ساختمان های اين سفارتخانه هستند و سعی دارند اسناد اين سفارتخانه را نيز به صورت سالم از آن خارج کنند.

هيچ فرد خارجی در سفارتخانه ديده نمی شود و خون برخی دانشجويان که ضرب وشتم شده اند در داخل حياط سفارتخانه به وضوح قابل رويت است.

به گزارش خبرنگار ما، جمعی از دانشجويان ضمن رد شدن از حفاظ های امنيتی وارد بخش غذاخوری سفارت شدند و اين قسمت در آتش خشم دانشجويان شعله ور شد.

همچنين بخش های اداری آن نيز با ورود طلاب و دانشجويان که از اهانت روزنامه های دانمارکی مملو از خشم و غيرت اسلامی شده بودند، تخريب و اموال اين ساختمان توسط دانشجويان از بين رفت.

هم اکنون نيز دانشجويان با تشکيل يک هيات سينه زنی ضمن عزاداری سيد و سالار شهيدان همچنان خواستار ورود به سفارت هستند که نيروی انتظامی نيز در حال متفرق کردن جمعيت می باشد، اما تاکنون توفيق چندانی کسب نکرده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

Copyright: gooya.com 2016