دوشنبه 1 اسفند 1384

"ايران مهر" از دو اتهام تبرئه و در يك اتهام به پرداخت جزاي نقدي محكوم شد، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

شعبه 76 دادگاه كيفري استان تهران، عيسي خان حاتمي، مدير مسوول نشريه ايران مهر را از دو اتهام تبليغ عليه نظام و ايراد افترا نسبت به شوراي نگهبان تبرئه اما وي را در يك اتهام ديگر به پرداخت يك ميليون ريال جزاي نقدي محكوم كرد.
محمدعلي دادخواه، وكيل مدير مسوول نشريه ايران مهر در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، با اعلام اين مطلب گفت: دادگاه موكلم را به اتهام اهانت به شوراي نگهبان به خاطر درج مطلبي تحت عنوان "انتخابات و ضرورت تحريم" به پرداخت يك ميليون ريال جزاي نقدي محكوم كرد اما وي را از اتهام افترا نسبت به شوراي نگهبان به دليل اينكه تعقيب اين اتهام منوط به شكايت شاكي بوده است و اساسا شكايتي نيز از سوي شوراي نگهبان عليه حاتمي طرح نشده بود, تبرئه و براي وي قرار منع پيگرد صادر كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي افزود: دادگاه همچنين دفاعيات ما در مورد اتهام تبليغ عليه نظام با اين توضيح كه تبليغ مصدر باب تفعيل بوده و مداومت و استمرار در آن شرط است و اينكه مستند كيفرخواست تنها يك مقاله بوده است، وارد دانست و عيسي خان حاتمي را از اين اتهام تبرئه كرد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به '"ايران مهر" از دو اتهام تبرئه و در يك اتهام به پرداخت جزاي نقدي محكوم شد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016