دوشنبه 8 اسفند 1384

وزير كشور: اهداف برخي متعرضان به سفارتخانه‌ها مشكوك است، ايسنا

با قاطعيت از امنيت اتباع خارجي دفاع مي‌كنيم

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

وزير كشور با اشاره به اين‌كه از تعرض به سفارتخانه‌ها جلوگيري مي‌شود، تاكيد كرد كه با قاطعيت از امنيت تمام اتباع خارجي كه طبق تعهدات بين‌المللي در كشور ما اقامت دارند، حمايت مي‌كنيم.

به گزارش ايسنا، حجت‌الاسلام والمسلمين مصطفي پورمحمدي - وزير كشور - در حاشيه بازديد از نمايشگاه «توانمندي‌هاي وزارت دفاع در حوادث غيرمترقبه» در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: ما تعهد داريم كه از اتباع {بيگانه} به‌ويژه اتباع رسمي خارجي دفاع كامل كنيم و در پناه حفاظت ما باشند. در اين ايام كه راهپيمايي و اعتراضات را شاهد بوديم دستور داده شده كه حفاظت را بالا ببرند؛ در هر صورت ما وظيفه خود را انجام مي‌دهيم.

وي درباره‌ي تجمع‌هاي مقابل سفارتخانه‌ها گفت: برخي افراد هستند كه احساساتي مي‌شوند و افرادي ديگري هم هستند كه اغراض خاصي دارند كه مقاصدشان براي ما مشكوك است و متاسفانه تعرض‌هايي هم داشته‌اند كه تمام تلاش ما جلوگيري از آن است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

پورمحمدي تاكيد كرد: ما با قاطعيت از امنيت تمام اتباع خارجي كه طبق تعهدات بين‌المللي در كشور ما اقامت دارند، حمايت مي‌كنيم.

وزير كشور در ادامه درباره‌ي آخرين خبرها از عاملان حوادث اهواز گفت: همان نتايج قبلي است. عواملي هستند كه از بيرون الهام گرفته‌اند و از آن‌جا پشتيباني و هدايت مي‌شوند؛ تعدادي افراد تندرو و متعصب با ذهن بسته و در خدمت بيگانگان كه بخشي از اين‌ها شناسايي شده‌اند.

پورمحمدي در پايان با بيان اين‌كه افرادي كه مي‌خواستند اقدامات جنايتكارانه انجام دهند در چند روز اخير شناسايي و دستگير شده‌اند، ادامه داد: خوشبختانه اشراف خوبي وجود دارد. اميدواريم با حادثه‌ي ديگري مواجه نشويم و تلاش مي‌كنيم امنيت قابل قبولي ايجاد كنيم.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'وزير كشور: اهداف برخي متعرضان به سفارتخانه‌ها مشكوك است، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016