یکشنبه 28 اسفند 1384

گزارش ادوار نيوز از ملاقات با اكبر گنجي پس از آزادي

ادوار نيوز : اكبر گنجي كه شب جمعه پس از تحمل شش سال حبس از زندان اوين آزاد شده بود ، صبح ديروز در منزل خود با خبرنگاران و جمعي از فعالان سياسي و دانشجويي ملاقات كرد .

به گزارش خبرنگار ادوار نيوز از منزل اكبر گنجي ، خانم معصومه شفيعي در جمع حاضران ضمن اعلام خوشحالي از آزادي آقاي گنجي اعلام كرد : آقاي گنجي شب گذشته در ساعت ده و سي دقيقه از زندان اوين آزاد شد . وي افزود : وزن ايشان در زمان آزادي 49 كيلو بوده و فشارايشان نيز 9 روي 6 بوده است . وي همچنين گفت : آقاي گنجي از ناراحتي زانو و مشكلات گوارشي رنج مي برد كه اين موضوع مورد تاييد پزشكان زندان نيز بوده است .

بنابر اين گزارش اكبر گنجي كه با ريشي انبوه و چهره اي متفاوت در ميان جمع خبرنگاران و دانشجويان ظاهر شده بود در حالي كه هنوز آثار اعتصاب غذاي بلند مدت در چهره اش نمايان بود با صدايي رسا و روحيه اي قوي به ابراز احساسات خبرنگاران و دانشجويان پاسخ مي داد .

وي در پاسخ به سولات متعدد خبرنگاران اعلام كرد كه همسرش به سوالات آنها پاسخ خواهد داد .

خانم شفيعي كه در طول اين ديدار بارها اشك شوق ريخت گفت : در وهله اول براي خانواده آقاي گنجي سلامتي او مهم است و از اينكه او در جمع خانواده خود است بسيار خوشحاليم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

معصومه شفيعي افزود : آقاي گنجي اتفاقات و دشواريهايي كه از شهريورماه تاكنون بر او گذشته است را طي يك نامه در تاريخ اول بهمن ماه به آقاي هاشمي شاهرودي ارسال داشته است تا اگر عدالتي وجود دارد قوه قضاييه نسبت به وظيفه خود عمل كند .

همچنين در اين ديدار يوسف مولايي ضمن ابراز خوشحالي از آزادي اكبر گنجي از خبرنگاران خواست تا با توجه به وضعيت آقاي گنجي سوالات خود را از وي به زمان مناسب تري موكول نمايند .

دراين ديدار فريبا داوودي مهاجر ، رضا دلبري ، مريم شباني از شوراي سياستگذاري سازمان دانش آموختگان ايران اسلامي و همچنين دكتر محسن كديور ، رضا خجسته رحيمي و مهدي عربشاهي و دكتر حسام فيروزي به همراه جمع كثيري از فعالان دانشجويي و فعالان سياسي حاضر بودند .

گفتني است در اين جمع خبرنگاران روزنامه ها و خبرگزاري هاي داخلي و خارجي از جمله آسوشيتدپرس ، رويترز ، شبكه العربيه و ZDF آلمان از آزادي اكبر گنجي گزارش تهيه مي كردند .

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'گزارش ادوار نيوز از ملاقات با اكبر گنجي پس از آزادي' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016