شنبه 12 فروردین 1385

فرماندار بروجرد: بيرون كشيدن تمامي اجساد از زير آوار، برقراري وضعيت مناسب بهداشتي، ايسنا

* اسكان بيش از70 درصد زلزله‌زدگان روستايي در چادر

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: حوادث

فرماندار بروجرد از اسكان بالغ بر 70 درصد حادثه ديدگان روستايي در چادر خبر داد.

يعقوبي در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث ايسنا، اظهار كرد: مطابق اولويت بندي صورت گرفته در خصوص ميزان تخريب روستاهاي حادثه ديده امكانات مورد نياز حادثه ديدگان به صورت مستمر در اختيار آنان قرار گرفته است.

وي ادامه داد: باتوجه به فراهم آوردن چادر و امكانات ضروري مورد نيازحادثه ديدگان تا عصر امروز شاهد اسكان تمامي روستاييان خواهيم بود.

يعقوبي در ادامه با اشاره به بيرون كشيدن تمامي فوت شدگان از زير آوار خاطر نشان كرد: اكثر فوت شدگان شناسايي و تدفين شدند و افراد باقيمانده نيز پس از شناسايي نهايي تا عصر امروز تدفين خواهند شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

فرماندار بروجرد با اشاره به تلاش‌هاي صورت گرفته در راستاي برقراري وضعيت مناسب بهداشتي در مناطق حادثه ديده ياد آور شد: خوشبختانه با همكاري جهاد شبكه دامپزشكي و نيروهاي امدادي و با فراهم آوردن امكانات و ابزارهاي موردنياز آنان وضعيت بهداشتي مناسبي در منطقه برقرار شده و مشكل خاصي نيز در خصوص لاشه‌هاي دام وطيور وجود ندارد.

وي ادامه داد: در اين زمينه با توجه به وسايل فراهم شده نيروهاي شبكه دامپزشكي و امدادي مشغول بيرون كشيدن لاشه‌هاي دام و تدفين آنها به صورت مناسب هستند.

يعقوبي همچنين با اشاره به اسكان مردم در شهر خاطر نشان كرد: با توجه به ترسي كه در خصوص لرزه‌هاي احتمالي در شهر براي مردم ايجاد شده است، اسكان آنان در سطح شهر نيازمند امكانات اسكان از قبيل چادر بوده كه وسايل و اقلام مورد نياز در اختيار مردم گذاشته مي‌شود.

Copyright: gooya.com 2016