پنجشنبه 17 فروردین 1385

گزارش "انتخاب" از کشته شدن عاملان حادثه محور زاهدان به زابل و آزادی چند تن از ربوده شدگان

* موجی از شادی در زاهدان: 11 تروریست حادثه ی زاهدان به همراه «عبدالمالک ریگی»، سردسته ی گروهک تروریستی «جندالله» کشته شدند
* سه تن از ربوده شدگان آزاد شدند
* به احتمال قوي، 7 ربوده شده ديگر تا صبح فردا به زاهدان باز مي گردند
* ادعاي جندالله: عبلدالمكك زنده است


خبرگزاري انتخاب : یک منبع مطلع در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «انتخاب» در زاهدان با بیان این مطلب گفت: اشرار تروریست حادثه محور زاهدان به زابل از جمله عبدالمالك ريگي که سردسته ی این حادثه دردناک بود کشته شدند.


خبرگزاري انتخاب : اشرار تروریست حادثه محور زاهدان به زابل کشته شدند.

یک منبع مطلع در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «انتخاب» در زاهدان با بیان این مطلب گفت: 12 تن از اشرار حادثه محور زاهدان به زابل از جمله عبدالمالك ريگي و برادرش که سردسته ی این حادثه دردناک بود کشته شدند.

وی همچنین گفت: در پی به هلاکت رسیدن عبدالمالک ریگی، سر دسته این باند شرور، سه تن از هموطنان که در گروگان آنان بودند آزاد شدند.

این منبع آگاه اضافه کرد: آقایان باغبانی که دو برادر به گروگان گرفته شده هستند و اکنون از کسبه ی بازنشست هستند و همچنین آقای شهبازی از آزاد شدگان هستند.

وی در پایان گفت: به احتمال زياد هر هفت نفر گروگان که دونفر بچه های هلال احمر، دوتن برسنل سپاه پاسداران، دوبرادر باغبانی و رضا لک زائی تا صبح فردا به ايران باز خواهند گشت.

گفته مي شود، ربوده شدگان در اختيار نيروهاي امنيتي ايران هستند.

گفتنی است، گروهك تروريستي «جندالله» با ارسال اطلاعيه اي به «انتخاب»، بدون ارائه هيچ مدركي مدعي شد كه عبدالمالك ريگي زنده است و مردم استان بلوچستان از شنيدن خبر مرگ وي ناراحت شده اند!!

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

**خبرنگار خبرگزاری «انتخاب» از زاهدان همچنین می افزاید: در پی به هلاکت رسیدن عاملان کشتار وحشیانه و دلخراش جمعی از هموطنان در 25 اسفند ماه 1384 در جاده زاهدان به زابل، موجی از خوشحالی از برخورد با عناصر شرور منطقه سیستان و بلوچستان را دربر گرفت.

مردم سیستان و بلوچستان از اقدام نیروهای امنیتی قدردانی کرده و تداوم اقدامات آنان را خواستار شده اند. این اقدام جدی در پی آن انجام گرفت که چندی بود هیچ اقدام مؤثری برای جلوگیری از ناامنی صورت نمی گرفت و مردم منطقه را به شدت نگران کرده بود.

Copyright: gooya.com 2016