جمعه 18 فروردین 1385

عضو فراكسيون كرد مجلس: عملكرد احمدي نژاد باعث ايجاد شكاف بين كردها و دولت شده است، ايرانيوز

* عدم استفاده از شايستگان كرد مخالف شعار مهرورزي و عدالت است


عضوفراكسيون نمايندگان كرد مجلس از عدم بكارگيري نخبگان و شايستگان كرد و اهل سنت در سطوح عالي مديريت و حتي استانداري توسط احمدي نژاد به شدت انتقاد كرد.وي گفت:عليرغم تلاش‌هايي كه قبل از تكميل كابينه انجام داديم متاسفانه حتي مديريت بر مناطق كردنشين را هم از ما دريغ كردند.


جعفر آئين پرست در گفت و گو باايرانيوز تصريح كرد: در بين وزرا، معاونين رييس جمهور و حتي استانداران دولت نهم حتي يك مدير كرد و سني هم وجود ندارد و تنها تعدادي محدود از معاونت استانداري‌ها از افراد كرد استفاده شده است.

وي با بيان اين كه حداقل در استاني مثل كردستان مي‌شد از يك استاندار كرد استفاده كرد افزود: عدم استفاده از شايستگان كرد مخالف شعار مهرورزي و عدالت است. با چنين روشي ما چگونه مي‌توانيم به دولت نهم و شعارهاي آن اعتماد كنيم.

آئين پرست با تاكيد بر اين كه بايد در توزيع نيروي انساني دقت لازم را براي استفاده از تمامي نخبگان داشته باشيم گفت:عليرغم تلاش‌هايي كه قبل از تكميل كابينه انجام داديم متاسفانه حتي مديريت بر مناطق كردنشين را هم از ما دريغ كردند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

نماينده مهاباد افزود: متاسفانه دولت نسبت به اين تجربيات بي توجهي مي‌كند. پيش بيني ما اين بود كه با توجه به حساسيت‌هاي منطقه و توقعات قانوني مردم از شايستگان استفاده شود كه متاسفانه اين گونه نشد.

آئين پرست در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به حوادث مرز بازرگان و شهرستان ماكو در اواخر سال قبل و نامه نمايندگان مناطق كردنشين به رييس جمهور در اين خصوص گفت: پس از آن نامه چيز رسمي خاصي به ما ابلاغ نشد و ما منتظر نتيجه نهايي و برخورد با افرادي هستيم كه در مقابل تظاهرات عادي مردم كرد مانع تراشي كردند.

Copyright: gooya.com 2016