دوشنبه 21 فروردین 1385

وزير دفاع: خبرهاي خوش هسته‌يي به موقع اعلام مي‌شود، ايسنا

زمان و مكان مذاكره درباره‌ي عراق مشخص مي‌شود

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

وزير دفاع با تاكيد بر اين‌كه نهضت هسته‌يي ادامه مي‌يابد و عقب‌نشيني وجود ندارد، گفت كه خبرهاي خوش هسته‌يي به موقع اعلام مي‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) سردار نجار كه در حاشيه مراسم سالروز شهادت سپهبد صياد شيرازي با خبرنگاران سخن مي‌گفت، درباره رزمايش پيامبر اعظم (ص) و واكنش غربي‌ها به آن گفت: اين رزمايش بزرگ كه توسط جان‌بركفان سپاه و ارتش و با پشتيباني وزارت دفاع، هم‌چنين همكاري نيروهاي انتظامي و مردمي انجام شد، نمايش توانمندي‌هاي نيروهاي مسلح و بخشي از تجهيزات ساخته شده در وزارت دفاع بود.

وي با بيان اين‌كه پيام اين رزمايش صلح و دوستي با كشورهاي همسايه بود، گفت: نامگذاري رزمايش به اسم پيامبر صلح و رحمت، مبين همين منظور است؛ البته دشمنان ناراحت شده‌اند و به همين دليل جنگ رواني راه انداخته‌اند.

نجار در ادامه در پاسخ به پرسش يكي از خبرنگاران درباره پيشنهاد امضاي پيمان عدم تعرض نيز گفت: براي رفع سوءتفاهم‌ها من اعلام كرده‌ام كه آماده‌ايم نظير همين رزمايش را با كشورهاي همسايه در خليج فارس برگزار و حتي حاضريم پيمان عدم تعرض امضا كنيم؛ از اين رو قرار است وزارت امور خارجه در اين زمينه موضوع را دنبال كند.

وي در ادامه با اشاره به ويژگي‌هاي شهيد صياد شيرازي گفت: مرحوم صياد شيرازي اسوه من بوده است. ايشان يك نمونه و الگو در ولايت مداري و دين‌مداري و مجاهدت در راه خدا و حضور در ميادين جنگ بود. او يك نظامي عامل بود و براي همه‌ي نظاميان ما يك اسوه و الگو است.

وزير دفاع هم‌چنين در پاسخ خبرنگاران درباره‌ي « خبرهاي خوش هسته‌يي» گفت: قدري صبر كنيد. با حضور ميليوني ملت ما در 22 بهمن و ديگر موارد روشن است كه آنها منتظر خبرهاي خوب هستند. استفاده از انرژي صلح‌آميز هسته‌يي حقي است كه امكان گذشتن از آن وجود ندارد. ملت ما با تلاش و مجاهدت به اين فن‌آوري رسيده و اين يك پيروزي است . از اين رو {خبر خوش} به موقع اعلام مي‌شود. شما قدري تامل كنيد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سردار نجار درباره‌ي مذاكره با آمريكا درباره مسائل عراق هم با بيان اين‌كه زمان مذاكره هنوز اعلام نشده ، افزود: ما در واقع خواهان احقاق حقوق ملت عراق هستيم و اين را در مذاكره خواهيم گفت كه اداره كشور عراق به ملتش واگذار شود. زمان و مكان مذاكره نيز اعلام مي شود.

وي تاكيد كرد: ملت عراق بايد خود كشورش را اداره كند و نيروهاي فرامنطقه‌يي بايد منطقه را ترك كنند. ما خواهان آرامش در كشورهاي منطقه هستيم. ما صلح و ثبات كشورهاي همسايه را صلح و ثبات كشور خودمان مي‌دانيم.

وزير دفاع در پايان با تاكيد بر به دست آوردن فن‌آوري هسته‌يي گفت: نهضت هسته‌يي ادامه مي يابد و عقب نشيني وجود ندارد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'وزير دفاع: خبرهاي خوش هسته‌يي به موقع اعلام مي‌شود، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016