شنبه 26 فروردین 1385

سردار صفوي: سياست‌هاي ما نه تنها مقابله با تهاجم فرهنگي بلكه تهاجم بر فرهنگ غرب است، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي


سايت اينترنتي منادي (پيامبر اعظم (ص)) با حضور فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و تني چند از مسوولان كشوري و لشگري در دفتر امور زنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامي راه‌اندازي شد.


به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) سردار سيديحيي رحيم صفوي طي سخناني در اين مراسم با تشكر از حسن ابتكار دفتر زنان سپاه پاسداران اظهار داشت: قطعا يكي از تهديدهاي جدي كه عليه ملت اسلامي ما وجود دارد هجمه‌هاي فرهنگي است.


وي اظهار داشت: اين تهديدهاي متوجه خانواده‌هاي سپاه و بسيج نيز مي‌شود. ما هم اكنون نزديك به 10 ميليون بسيجي و 500 هزار نفر نيروي زير پرچم سپاه داريم كه اگر هر كدام از اين افراد يك خانواده 4 نفره كوچك نيز داشته باشند جمعا نزديك به 24 ميليون نفر بسيجي و سپاهي خواهيم داشت.


فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با بيان اين‌كه ما بايد قرآن، عترت و دين‌مداري را به صورت عملي در جامعه پياده كنيم، گفت: حكومت ما يك حكومت علوي است و ما مدعي هستيم كه مي‌خواهيم الگوي كوچكي از حكومت پيامبر(ص) را پياده كنيم، بنابراين اگر بتوانيم با مجموعه عظيمي كه در سپاه وجود دارد اخلاق و رفتار سيره علوي و پيامبرگونه را اجرايي كنيم، مي‌توانيم تا حدودي خود را به حكومت‌ علوي و نبوي نزديك كنيم.


وي با بيان اينكه مقام معظم رهبري نيز رفتار و عملشان مظهر امام مسلمين است، گفت: امام(ره) نيز اخلاق و رفتار نبوي را حتي در رفتار با خانواده‌اشان اجرا مي‌كردند تا آن‌جا كه حتي به همسرشان نمي‌گفتند كه يك چايي يا آب براي من بياور.


صفوي از مسوولان حاضر در جلسه خواست تا طي آماري مشخص كنند كه چند نفر از خانواده‌هاي سپاه دسترسي به كامپيوتر دارند و يا مي‌توانند با آن كار كنند، همچنين مشخص شود كه در يك خانواده چه افرادي از كامپيوتر استفاده مي‌كنند و آيا پدر و مادرها با كامپيوتر آشنايي دارند. با بدست آمدن نتايج اين آمار مي‌توان ميزان مخاطبين را در نظر گرفت و نوع برنامه‌ها را براي هر كدام از مخاطبين مشخص كرد و متوجه شد زحماتي كه كشيده مي‌شود چه ميزان بازخورد دارد و آيا به نفع خانواده‌ها بوده يا به ضررشان.


وي با بيان اين‌كه برنامه‌هاي در نظر گرفته شده براي اين خانواده‌ها بايد با سياست‌هاي كل سپاه مطابقت داشته باشد، گفت: در حال حاضر سياست‌هاي ما نه تنها مقابله با تهاجم فرهنگي است بلكه به نوعي تهاجم بر فرهنگ غرب است و بايد ليبراليست را از بين برده و يك جامعه‌ي ليبرا دموكراسي را با فرهنگ خودمان سامان دهيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي تصريح كرد: اگر فرزندان پاسداران خوب تربيت شوند اين انقلاب حفظ خواهد شد، بنابراين اين يك رسالت همگاني است تا قرآن و عترت پيامبر را زنده نگهداشته و آن را در زندگي اوليه خود اجرايي كنيم.


وي تاكيد كرد كه بايد خودمان را براي مشكلاتي كه ممكن است پيش آيد و همچنين فتنه‌هايي كه در پيش است چه از لحاظ داخلي و چه از لحاظ خارجي آماده كنيم، بنابراين بايد مجموعه‌ي سپاه و خانواده‌ها‌يشان آمادگي كامل داشته باشند.


در ابتداي اين مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمين مرادي، مجري محتوايي سايت منادي به تشريح بخش‌هاي مختلف اين سايت پرداخت.

Copyright: gooya.com 2016