جمعه 8 اردیبهشت 1385

محسن رضايي: تحريم، استعدادهاي بالقوه را شكوفا مي‌كند، ايسنا

* موضوع هسته‌يي مبارزه‌اي بين ايران و آمريكاست
* ماجراجويي شوراي امنيت رفتار ايران را عوض مي‌كند



خبرگزاري دانشجويان ايران - تبريز
سرويس: انرژي هسته‌يي


دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: اگر برخورد شوراي امنيت شكل ماجراجويانه به خود بگيرد، ايران رفتارش را عوض خواهد كرد.

دكتر محسن رضايي در آستانه‌ي ارايه گزارش محمد البرادعي، مديركل آژانس بين‌المللي انرژي اتمي به شوراي امنيت و شوراي حكام، در گفت‌وگو با خبرنگار‌ خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) در تبريز با بيان اين مطلب اظهار داشت: موضوع هسته‌يي ايران مبارزه‌اي بين ايران و آمريكاست. آن‌ها به دنبال تحريم ايران هستند و رفتار ما نيز فشارهايي كه آنها به ما وارد خواهند كرد، بستگي دارد.

وي تصريح كرد: اگر برخورد غرب با پرونده هسته‌يي ايران منطقي و عقلاني باشد، مسير كنوني ادامه خواهد يافت و در غير اين صورت ايران تغيير رفتار خواهد داد.

وي با پيش‌بيني اين كه قطعنامه‌اي عليه ايران صادر خواهد شد، در خصوص تحريم‌هاي احتمالي گفت: هدف ما ايستادگي و مقاومت است و به هيچ وجه از موضع خود عقب‌نشيني نخواهيم كرد.

رضايي تحريم را باعث جنب‌وجوش جوانان و شكوفا شدن استعدادهاي بالقوه آنان دانست و اظهار داشت: با بروز چنين تحريم‌هايي يك انقلاب بزرگ اقتصادي در ايران صورت مي‌گيرد و جوانان مستعد و منابع عظيم ايراني سرنوشت كشور را در عرصه‌هاي مختلف از جمله اقتصادي رقم خواهند زد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي آمريكارا در كنترل ورود و خروج كالا به ايران ناتوان خواند و افزود: زماني كه همه كشورها و ممالك در اختيار و تحت سلطه او بود، به نتيجه‌اي نرسيد؛ اكنون كه كشورهايي مانند چين، هند و روسيه قسمت عمده‌اي از اقتصاد دنيا را در دست گرفته‌اند، تحريم‌ها به هيچ وجه چاره‌ساز نيست.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'محسن رضايي: تحريم، استعدادهاي بالقوه را شكوفا مي‌كند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016