یکشنبه 10 اردیبهشت 1385

فراخوان تجمع کارگران شرکت واحد در مقابل اداره مرکزی شرکت واحد و توزیع کارت تبریک روز جهانی کارگر، کانون زندانیان سیاسی ایران (در تبعید)

بنا بر گزارشی از تهران، روز دوشنبه، یازده اردیبهشت برابر با اول ماه مه، روز جهانی کارگر، در ساعت ۳۰/۱۱ صبح کارگران شرکت واحد به مناسبت روزجهانی کارگر و اعتراض به وضعیت بلاتکلیف خود همراه با خانواده‌های‌شان در مقابل اداره مرکزی شرکت واحد تجمع خواهند کرد. در این تجمع تمامی رانندگان عضو سندیکای شرکت واحد که به دلیل اعتصاب از کار اخراج شده اند برای احقاق حقوق خود و آزادی منصور اسانلو، شرکت خواهند داشت. ابتدا تصمیم بر آن بود که این تجمع در مقابل وزارت کار و اموراجتماعی برگزار گردد. هئیت مدیره سندیکا در نشستی که دیروز شنبه برگزار کرد تصمیم گرفت این تجمع را در مقایل اداره مرکزی شرکت واحد برگزار کند. بنا به این گزارش، قرار است طیف وسیعی از دانشجویان دانشگاه‌ها و نمایندگان کارگران بخش‌های دیگر کارگری نیز در این تجمع شرکت کنند.

گفتنی است که سندیکای کارگران شرکت واحد کارت زیبائی را به مناسبت روزجهانی کارگر به چاپ رسانده است که قرار است فعالین سندیکا روز دوشنبه در فواصل صبح و عصر با حضور در مسیر انوبوس‌های شرکت واحد، این کارت‌ها را که با بسته‌های شیرینی همراه است به رانندگان اتوبوس‌های اهدا کنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

لطفا ضمن درج این خبر در وبلاگها ، سایتها و نشریات (داخل نشینان ) برای حمایت از کارگران شرکت واحد در این تجمع شرکت نمائید.

شایان توجه است کارگران شرکت واحد قصد داشتن روز دوشنبه به مناسبت روز جهانی کارگر مراسمی در یکی از تالارهای تهران برگزار کنند، اما وزارت اطلاعات از آن جلوگیری به عمل آورد.

کانون زندانیان سیاسی ایران (در تبعید)
۱۰ اردیبهشت ۱۳۸۵ برابر با ۳۰ آوریل ۲۰۰۶‌

Copyright: gooya.com 2016