جمعه 29 اردیبهشت 1385

سردار رضایی: رهبر جنایت دارزین زخمی شد، مخفیگاه اشرار در تسلط کامل نیروهای انتظامی قرار گرفت، مهر

جانشین قرارگاه رسول اکرم (ص) از دستگیری اشرار و زخمی شدن رهبر جنایت محور بم کرمان در عملیات نیروهای نظامی و انتظامی در ارتفاعات پیرسوران زاهدان خبر داد.
به گزارش خبرنگار سیاسی "مهر"، سردار رضایی با اشاره به برگزاری رزمایش در منطقه عمومی غرب شهر زاهدان اظهار داشت: با توجه به اطلاعات به دست آمده مبنی بر مخفی شدن تعدادی از اشرار و عاملان جنایت دارزین در ارتفاعات منطقه پیرسوران، تعدادی از یگانهای عملیاتی اقدام به انجام یک عملیات بر ضد این تروریست ها کرد.

وی با اشاره به صعب العبور بودن این منطقه از برگزاری موفقیت آمیز این عملیات و تصرف پایگاههای استقرار اشرار خبر داد و گفت: در این عملیات تعدادی سلاح ازجمله آر پی جی، تیربار و دیگر مهمات در کنار اسنادی مبنی بر مشخص شدن وابستگی جنایتکاران به استکبار به دست آمد و تعدادی از اشرار نیز کشته و زخمی شدند .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

جانشین قرارگاه رسول اکرم (ص) یکی از این زخمی شدگان را رهبر جنایت محور بم - کرمان اعلام کرد و افزود: هم اکنون این منطقه در تسلط کامل قرار دارد و هیچ کدام از نیروهای شرکت کننده در عملیات نیز زخمی نشده اند.

سردار رضایی از یگان های هوانیروز ارتش ، گردانهای بسیج ، تیپ های سپاه پاسداران و یگان های عملیاتی ناجا همچون گروه های تکاوری ابوذر ، مقداد و سلمان به همراه گردان های توپ خانه به عنوان نیروهای شرکت کننده در این رزمایش نام برد و از ادامه این عملیات تا روز شنبه به منظور استقرار کامل امنیت در منطقه خبر داد.

وی در پایان گفت وگوی خود با صدا وسیما برگزاری موفقیت آمیز این عملیات را گامی برای انجام دیگر رزمایش ها در مناطق سیستان، کرمان، خراسان جنوبی و شرق هرمزگان عنوان کرد.

Copyright: gooya.com 2016