یکشنبه 31 اردیبهشت 1385

جلب رضايت نسبي مهدوي كني براي حضور در انتخابات خبرگان، ايسنا

سيدرضا اكرمي:
اخبار مربوط به تلاش اصول‌گرايان براي نگنجاندن نام هاشمي در فهرست دروغ است



خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

يك عضو شوراي مركزي جامعه‌ي روحانيت مبارز خبر داد كه از سوي اين جامعه‌ و شخصيت‌هاي علاقه‌مند به آيت‌الله مهدوي كني با وي براي حضور در انتخابات خبرگان صحبت شده كه در اين ارتباط ، تا حدودي رضايت وي جلب شده است.

سيد رضا اكرمي، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، افزود: البته تاكنون فهرست جامعتين براي انتخابات خبرگان نهايي نشده و نمي‌توان گفت حضور چه كساني در فهرست قطعي است.

وي در ادامه درباره انتشار اخباري مبني بر تلاش برخي از گروه‌هاي اصول‌گرا براي قرارنگرفتن نام هاشمي رفسنجاني در فهرست انتخاباتي جامعتين، گفت: شخصيت جناب هاشمي بسيار بالاتر از اين است كه اشخاصي بگويند وي در انتخابات خبرگان حضور پيدا كند و يا نه يا در اين فهرست قرار بگيرد يا نگيرد، در ضمن به قول معروف نمي‌توان در مورد چيزي كه نه به بار است نه به دار، اظهارنظر كرد.

اين فعال سياسي با بيان اين‌كه مشكيني، هاشمي رفسنجاني و مهدوي كني از شخصيت‌هاي برجسته‌ي انقلاب هستند، گفت: اين سه نفر در انتخابات خبرگان شركت كنند يا نكنند، باز هم از چهره‌هاي موثر انقلابند.

وي با اعتقاد به اين‌كه در حال حاضر رسانه‌ها بايد در جهت افزايش مشاركت حداكثري مردم در انتخابات خبرگان فعاليت كنند تا مردم با توجه به ديدگاه خود افرادي شايسته را انتخاب كنند، گفت: اخباري كه در مورد تلاش اصول‌گرايان براي نگنجاندن نام آقاي هاشمي رفسنجاني در فهرست انتخابات مطرح مي‌شود، دروغ است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

عضو شوراي مركزي جامعه‌ي روحانيت مبارز، در پاسخ به اين پرسش كه آيا با هاشمي رفسنجاني در مورد حضور در انتخابات خبرگان از سوي جامعتين صحبتي شده است، گفت: آقاي هاشمي رفسنجاني در حال حاضر نايب‌رييس مجلس خبرگان هستند و در خبرگان بعدي نيز ان‌شاءالله حضور خواهند داشت، پس نيازي به صحبت كردن براي حضورشان نيست.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'جلب رضايت نسبي مهدوي كني براي حضور در انتخابات خبرگان، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016