سه شنبه 9 خرداد 1385

سومين جلسه رسيدگي به اتهامات الهام افروتن و محسن درستكار برگزار شد، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

سومين جلسه رسيدگي به اتهامات الهام افروتن و محسن درستكار، دو عضو هيات تحريريه هفته‌‏نامه لغو امتيازشده تمدن هرمزگان، صبح امروز به صورت غيرعلني در شعبه 26 دادگاه انقلاب تهران برگزار شد.

نعمت احمدي، وكيل مدافع محسن درستكار در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، با اعلام اين مطلب، گفت: در اين جلسه آخرين دفاع از متهمين پرونده اخذ شد و ما نيز با توجه به اخذ آخرين دفاع و نيز صدور حكم مدير مسوول نشريه تمدن هرمزگان، خواستار فك قرار بازداشت موكلانمان شديم كه اميدوارم دادگاه به اين تقاضاي ما توجه كند و افروتن و درستكار آزاد شوند.
وي از اشاره به جزئيات جلسه دادگاه به دليل غيرعلني بودن جلسه محاكمه خودداري كرد و گفت: در مورد تشريح جزئيات دادگاه به علت غير علني بودن برگزار شدن آن، با منع قانوني مواجه هستيم.
اتهامات الهام افروتن و محسن درستكار در اين پرونده، اقدام عليه امنيت ملي و توهين به بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران و مسوولان نظام عنوان شده است.
پيش از اين دو جلسه دادگاه به علت عدم حضور نماينده مدعي‌‏العموم و قاضي پرونده تجديد شده بود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

همچنين شعبه 76 دادگاه كيفري استان تهران به اتهامات علي ديرباز، مديرمسوول هفته‌‏نامه تمدن هرمزگان داير بر اهانت به مقام بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران، توهين به مقام رهبري و مسوولين نظام، تبليغ عليه نظام و ترويج مطالبي كه به اساس نظام جمهوري اسلامي ايران لطمه وارد مي‌‏كند، رسيدگي و در نهايت وي را به اتهام توهين به مقام بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران به تحمل 20 ماه حبس تعزيري و محروميت از فعاليت‌‏هاي مطبوعاتي محكوم و راي بر لغو امتياز هفته‌‏نامه تمدن هرمزگان داد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سومين جلسه رسيدگي به اتهامات الهام افروتن و محسن درستكار برگزار شد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016