یکشنبه 14 خرداد 1385

اطلاعيه واحد تشکيلات انجمن اسلامی دانشجويان دانشگاه بوعلی سينا پيرامون برگزاری انتخابات شورای عمومی

دانشجويان آگاه!
دانشگاه همواره نقش تعيين کننده ای در نوسازی جامعه ايفا می کند جامعه منسجم و پيشرو محصول دانشگاه قدرتمند است و دانشگاه قدرتمند نتيجه پويايی خرد ورزانه¬ی کارکنان، استادان و دانشجويان! در اين ميان نقش جنبش دانشجويی به علت ظرفيت های متعددی همچون تعداد بالا، نداشتن غم نان و حضور مداوم در محيط های آکادميک که اصطکاک با فضاهای جديد را منجر می شود غليظ تر از مابقی اقشار دانشگاهی است. بی شک حق داشتن تشکل برای اين قشر جوان حداقلی است از تکاليفی که دولت و مسئولان دانشگاهی بايد به آن احترام بگذارند.
پس از حوادث تلخ دانشگاه علوم پزشکی که منجر به نيمه رسمی شدن فعاليتها در آن دانشگاه شد هيئت نظارت دانشگاه بوعلی سينا و در راس آن جناب آقای دکتر خزائی با بهانه جويی های غريب تمام تلاش خود را صرف جلوگيری از برگزاری انتخابات انجمن نمود تا در نهايت با تدبير شورای مرکزی انجمن در برآورده ساختن تمامی خواسته های آنان تصميم گيری را تا ظهر روز انتخابات به تاخير انداختند تا تصميم پيرامون انتخابات انجمن اسلامی دانشجويان در وزارت علوم گرفته شود و در نهايت با پايداری انجمن و برگزاری انتخابات پيش از پايان سال تحصيلی ضمن خودداری از فرستادن ناظر موافقت ضمنی خود را با برگزاری انتخابات پس از شروع آن توسط کميته انتخابات انجمن اسلامی دانشجويان اعلام نمودند حال واحد تشکيلات انجمن اسلامی دانشجويان پس از برگزاری آرام انتخابات لازم می داند به نکاتی چند اشاره نمايد:
۱- در اين مدت جناب آقای دکتر خزائی تنها فردی بود که با خواست فراقانونی خود سعی در جلوگيری از برگزاری انتخابات داشتند البته در اين راه چند مشاور غير دانشگاهی و چند دانشجوی عضو تشکلهای مداح وی را همراهی می نمودند.
۲- انتخابات ساليانه انجمن اسلامی دانشجويان در فضايی آرام و با نظارت تشکلها و کانونهای مستقل دانشجويی برگزار گرديد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

۳- با وجود آنکه انتخابات از ساعت ۱۴ روز سه شنبه ۹/۳/۸۵ عملاً آغاز گرديد بيش از ۱۲۰۰ دانشجو آراء خود را در صندوق های رای ريختند تا در ميان همه اين موانع به فعاليت انجمن اسلامی دانشجويان مشروعيت بخشند. اکنون ما از رياست دانشگاه دعوت می کنيم تا عملکرد خود را نيز نه در ساعاتی محدود از يک روز تعطيل دانشگاه که در فضايی باز و با امکاناتی مناسب به همه پرسی دانشجويان، اساتيد و کارمندان بگذارد تا حق از باطل تميز گردد.
۴- جنبش دانشجويی فعاليت رسمی را برای خود نه يک نعمت که عملی از روی مصلحت می داند و اطمينان دارد در هر شرايطی می تواند به فعاليت خود ادامه دهد لذا انجمن اسلامی دانشجويان با خوش بينی نسبت به آينده مسئولان را به تعقل و مدارا دعوت می نمايد.
۵- مطابق اساسنامه واحد تشکيلات انتخابات شورای عمومی را تاييد نموده و اسامی منتخبان را بدين ترتيب اعلام می¬نمايد.
دانشکده هنر و معماری : آقای حسين ذوالفقاری اصل
دانشکده کشاورزی : آقای ياسر سياه منصوری و خانم مهسا رويان
دانشکده ادبيات و علوم انسانی: آقايان پرهام ذوالفقاری، سيد رضا جعفريان، عادل حنيفی و خانمها : نجمه معصومی و زهرا عزيزی
دانشکده مهندسی : آقايان حميد رضايی بهنيا، سياوش حاتم، سيد مهران تاجدار و امين اسدی
دانشکده علوم : آقايان امين نظری، رشيد عبدالرضايی و مهدی الماسی و خانم سميه والی زاده
در پايان واحد تشکيلات انجمن اسلامی دانشجويان با آرزوی موفقيت اعضای جديد شورای عمومی همچون سالهای گذشته تا دو هفته فرصت برای هر گونه شکايت از روند انتخابات در نظر گرفته است.

واحد تشکيلات انجمن اسلامی دانشجويان دانشگاه بوعلی سينا

Copyright: gooya.com 2016