دوشنبه 15 خرداد 1385

دانشگاه سنگر آزادی، اطلاعيه حزب ملت ايران

پاينده ايران
ای آفريدگار پاک
ترا ميپرستم و از تو ياری می جويم

هم ميهن!

بارها طی بيانيه های گوناگون گفته و نوشته ايم, به نياز جوانان بايد پاسخ منطقی داده شود.
با افسوس که بر کرسی قدرت نشاندگان زبانی جز اعمال سرکوب و خشونت نياموخته اند,در زمانيکه مردم جز تيرگی و وحشت پيرامون خود نمی بينند و حاکميت به سودای خود سرگرم است طبيعی است که جوانان و دگر انديشان و آزاديخواهان لب به اعتراض می گشايند.

حاکميت در ادامه روند يکه تازی خود همچنان به حوزه علم و دانش و دانشگاه اين سنگر آزاديخواهان با دست اندازيهای جديد به گماردن روسای دانشگاهها به روش غير مرسوم انتصابی نموده است اين اقدام خلاف عرف جامعه دانشگاهی منجر به اعتراضات شديد دانشجويان حق طلب گرديده است و بدنبال اين انتصاب, رييس جديد تعدادی از استادان کار آزموده و دلسوز را به بهانه باز نشستگی از کار برکنار نموده اند و در نتيجه فضای دانشگاههای سراسر کشور متشنج شد که آنرا دستاويزی برای نظامی کردن محيط دانشگاهها نمايند تا در نهايت از برگزاری آيين ياد بود هجدهم تير ماه جلوگيری بعمل آيد غافل از اينکه هجده تير هزار و سيصد و هفتاد وهشت خشم فرو خرده ملتی است که تمام راههای مدنی و قانونی برای ابراز نظر و بيان را بر او بسته اند.

با دريغ هنوز هم گوشی شنوا برای شنيدن آرا دانشجويان و د گر گروههای اجتماعی همچون کارگران, زنان و اقوام وجود ندارد چرا که خود کامه نميشنود جز آنچه خود ميگويد.

حزب ملت ايران بر اين باور است که دانشگاه بايد در استقلال کامل اداره شودو مصون از تجاوز حاکمان باشد, با سرکوب و به بند کشيدندانشجويان حق طلب بن بست پيشرو بر طرف نمی شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

تنها راه برون رفت از مشکلاتی که حاکميت با آن روبرو است و کشور را به آستانه نا امنی و تجزيه کشانده است پيکار خستگی نا پذير تمامی مردم را طلب می کند تا بدور از هرگونه خشونت ملک و ملت بر باد ده در يک جبهه همبستگی ملی به مبارزه برای استقرار حکومت مردم سالار ادامه دهندو از تبديل شدن ميهن به بالکان ديگری جلو گيری شود.

- پر توان باد جنبش دانشجويان و کارگران برای برقراری مردم سالاری
- پيروز باد مبارزات حق طلبانه اقوام برای رفع تبعيض و حفظ وحدت ملی
- درود به داريوش و پروانه فرو هر شهيدان راه استقلال و آزادی ايران
- آزادی زندانيان سياسی خواست ملی است

دبير خانه حزب ملت ايران
تهران- پانزدهم خرداد ماه يکهزار و سيصد و هشتاد پنج خورشيدی

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دانشگاه سنگر آزادی، اطلاعيه حزب ملت ايران' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016