دوشنبه 22 خرداد 1385

حمایت از گردهمائی اعتراضی زنان در تهران، کانون زندانیان سیاسی ایران (در تبعید)

روز دوشنبه ۲۲ خرداد، زنان فعال ایرانی در میدان هفت تیر تهران گردهم می‌آیند تا یک بار دیگر نسبت به قوانین ضد زن و تبغیصات جنسی و طبقاتی که رژیم اسلامی در ۲۷ سال گذشته به جامعه و زنان ایران تحمیل کرده است، اعتراض کنند. تجمع ۲۲ خرداد سال ۸٤ زنان در پارک دانشجو به خشونت گرائید و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی رژیم به سرکوب و ضرب و شتم زنان تجمع کننده پرداختند. در فراخوانی که به مناسبت گردهمائی امسال صادر شده ، آمده است:" در پیگیری قطعنامه ۲۲‌ خرداد ماه سال گذشته، خواسته‌های مشخص خود را .... حق شهادت برابر و لغو قانون قراردادهاي موقت كار و ديگر قوانين تبعيض‌‏آميز اعلام می‌داریم. "

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

کانون زندانیان سیاسی ایران(در تبعید) که مدافع سرسخت حقوق برابری زن و مرد و رفع هرگونه ستم جنسی و طبقاتی است، از گردهمائی امروز زنان و خواسته‌های به حق و انسانی آن‌ها حمایت می‌کند و از همه فعالان کارگری، دانشجوئی، دختران و زنان جوان و زندانیان سیاسی سابق می‌خواهد به طور وسیع در گردهمائی امروز شرکت کنند.


کانون زندانیان سیاسی ایران (در تبعید)
۲۱ خرداد ۱۳۸٤ برابر با ۱۱ ژوئن ۲۰۰۶‌

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حمایت از گردهمائی اعتراضی زنان در تهران، کانون زندانیان سیاسی ایران (در تبعید)' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016