سه شنبه 23 خرداد 1385

شش نفر از دانشجويان دانشگاه شهيد رجايی به کميته انضباطی احضار شدند، خبرنامه اميرکبير

در پی تحصن ۱۵ روزه در اعتراض به سوء مديريت و مشکلات صنفی و آموزشی اواخر فروردين ماه در دانشگاه شهيد رجايی، شش نفر از دانشجويان اين دانشگاه به کميته انضباطی احضار شدند، اين افراد عبارتند از: مجيد اشرف نژاد (دبير انجمن اسلامی دانشجويان)، پوريا نباتی احمدی (دبير شورای صنفی)، ابوذر پوزش (عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجويان)، احسان بلوری، حامد طاهرخانی و مهدی بابايی (از اعضای شورای عمومی انجمن اسلامی دانشجويان).

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

گفتنی است برگه احضاريه اين افراد درايام امتحانات صادر شده و محتوی آن شامل ذکر موارد اتهامی نمی باشد و فقط به جمله” برای ارائه پاره ای توضيحات” اکتفا شده است.

اين اقدامات در حالی صورت می گيرد که نمايندگان مجلس و مسئولين وزارت آموزش و پرورش بر وجود مشکلات متعدد مديريتی و صنفی در اين دانشگاه صحه گذاشته اند. لازم به ذکر است مسئولين وزارتخانه وعده داده بودند که مديريت تحول گرا بر دانشگاه حاکم خواهد شد، اما با مستقر شدن مديريت جديد احضاريه هايی به صورت دسته جمعی برای دانشجويان ارسال شده است ونيز قول مساعد نمايندگان مجلس ومسئولين وزارت آموزش و پرورش مبنی بر عدم برخورد با متحصنين عملا ناديده گرفته شده است.

Copyright: gooya.com 2016